Plaats reactie
664
Er kwam een boer bij de dokter.
De boer had tijdens zijn werk een flinke jaap opgelopen in zijn hand, die gehecht moest worden.
De dokter ontsmette de wond, begon met hechten, en besloot tijdens de klus een praatje met de boer te maken.

Al vlug kwam het onderwerp op politici. Wat vond de boer van deze beroepsgroep?

De boer zei: ‘De meeste politici zijn paalschildpadden.’

De dokter fronste. ‘Paalschildpadden?’

‘Jazeker. Als je langs een weiland rijdt en je ziet een schildpad balanceren bovenop een paaltje van een omheining, dan is dat een paalschildpad.’

De boer ziet de uitdrukking van onbegrip in de ogen van de dokter, en legt uit:

‘Je ziet die schildpad boven op die paal en je weet dat hij daar niet uit zichzelf is gekomen.
Hij hoort er niet thuis en hij heeft geen idee wat hij daar moet doen.
Hij zit duidelijk op een hogere positie dan hij aan kan en je vraagt je oprecht af welke idioot hem daar heeft neergezet.’

De dokter knikt bedachtzaam en denkt: dit moet de beste beschrijving van een politicus zijn die ik ooit heb gehoord!!
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
666
Een vrouw belt naar de krant en zegt, “Ik wil graag een contactadvertentie in uw krant plaatsen.”

“Dat kan, mevrouw. Zegt u maar hoe deze moet luiden”, antwoordt de man van de krant.

Zij dicteert, “Aantrekkelijke dame, middelbare leeftijd zoekt contact met knappe, sportieve, lieve, attente man.”

Wanneer ze klaar is met het doorgeven van de tekst, vraagt de man van de krant:
Moet hij er vóór het weekend nog in?

Met enige aarzeling in haar stem antwoordt de vrouw:
“Jaaaa……………, het liefst wel, maar dát hoeft niet in de advertentie te staan…!”
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
668
Een notaris zoekt een nieuwe medewerker om zijn akten af te stempelen.
En omdat op sommige formulieren wel 10 stempels nodig zijn, moet de nieuwe medewerker natuurlijk wel tot 10 kunnen tellen.

De eerste sollicitant meldt zich, gaat zitten en de notaris vraagt of hij tot 10 kan tellen. Ja, natuurlijk,” antwoordt de man “10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0″
Ja goed,” zegt de notaris, “maar kun je dat ook vooruit ?” Nee,” is het antwoord, “Ik heb hiervoor bij de NASA gewerkt en daar telden we altijd zo.”
“Niet geschikt ! Ik wens u nog een prettige dag verder en stuurt u a.u.b. even de volgende naar binnen.”

De volgende sollicitant, als hij gevraagd wordt of hij tot 10 kan tellen zegt: “Jazeker, 1, 3, 5, 7, 9, 10, 8, 6, 4, 2. !”
Ja, maar kunt u niet van 1 tot 10 tellen in de normale volgorde ?” Nee,” zegt de man, “Ik ben postbode geweest en zo heb ik altijd geteld als ik de huisnummers naliep.”
Bedankt en tot ziens, de volgende a.u.b. !”

De notaris weer, “kunt u tot 10 tellen ?” De derde kandidaat: “Zeker, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10.” Dat is geweldig, waar hebt u hiervoor gewerkt ?”
“Nou, bij de gemeente.”
Bij de gemeente? Daar sta ik van te kijken. Zeg eens, niet dat het nodig is, maar kunt u ook verder tellen dan 10? Maar natuurlijk, Boer, Vrouw, Koning, Aas !”
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
673
Een familie zit gezamenlijk aan tafel, plots vraagt de zoon aan zijn vader: “Papa, hoeveel soorten borsten zijn er?”

De vader is door de vraag eerst even in de war, maar antwoordt dan: “Nou zoon, er zijn 3 soorten borsten.
In hun jaren “20 zijn de borsten van een vrouw als meloenen: rond en mooi stevig.
In hun jaren “30, “40 en “50, ze zijn als peren: Nog steeds lief, maar de zwaartekracht heeft er effect op.
Vanaf 60 jaar ze zijn ze niets meer dan uien.

“Uien?”, vraagt de zoon ​​verbaasd. “Ja, uien.. als je er alleen al over denkt maken ze je aan het huilen!”

De vrouw en dochter horen dit verhaal en zijn woedend.
Vervolgens vraagt de dochter: -“Mam, hoeveel soorten penissen zijn er?”

De moeder glimlacht en zegt: “Nou schat, een man en zijn penis gaan door drie fasen:
In zijn jaren “20 is zijn apparaat als een eik: in alle weersomstandigheden standvastig en vastberaden.
In zijn jaren “30, “40 en “50, is hij als een berk: Iets buigzamer, maar nog steeds heel bruikbaar.
Maar dan, in zijn jaren “60, is hij net als een kerstboom.

“Een kerstboom!?”, zegt de dochter.
“Ja! Omdat hij dan vanaf de wortel dood is en de ballen alleen nog maar decoratie zijn!”
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”