Plaats reactie
92


:rofl:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
93
Ja dan sta je daar mooi te kijken als je kind zo begint te schreeuwen  :-[

Maar als je het aanpakt gelijk in de volgende filmpje komt alles goed  :rofl: alleen al dat gezicht van die kleine  :lol:

Groetjes Dasle
95
:rofl: een beetje doorschillen meid :P
Maaike schreef:
Mijn opvoeding, wa's dat? ;)
Weer niet zo snugger om met Maaike het over opvoeding te hebben :S
We hebben allemaal kunnen lezen, wat haar manier van opvoeden is (He hans ;) :P ) Afbeelding
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
97
Maxstar schreef:
Maaike schreef: Mijn opvoeding, wa's dat? ;)
Als moeder zijnde moet je dat toch weten... ;)
Daarom zij ik ook (Mijn opvoeding, wa's dat?), ik moet het opnieuw gaan doen en uitvoeren. :rofl:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
98
Laat ik daar nu net de oplossing voor hebben! Afbeelding Vladimir's Educational institute for woman heeft een jaren lange ervaring in het corrigerend opvoeden van vrouwen.
Met onze baanbrekende technieken zorgen wij ervoor dat uw vrouw(en) (of toekomstige vrouw(en)) ouderwetse standaarden weet aan te houden in deze moderne wereld. Voor de vrouwen zelf is het een verademing om hun plaats te weten in huis en exact te weten wat u van haar verwacht. Uit onderzoek uit diversen zeer betrouwbare bronnen blijkt een slagingspercentage van 100%!

Maar wacht! Dit is nog niet alles!
Ook uw dochter kan worden aangemeld voor ons project. De ideale vrouw voor uw favoriete schoonzoon, een mooier cadeau kunt u niet geven.

Ook alleenstaande vrouwen kunnen bij ons terecht om de ideale huwelijks kandidaat te worden.

U ziet de mogelijkheden zijn eindeloos en we doen nog gekker!
Als u zich aanmeld via dit forum krijgt u een korting van 10% op de behandeling!

Resultaten behaald in het verleden, geven geen garantie voor de toekomst
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
101
Vladimir schreef:Laat ik daar nu net de oplossing voor hebben! Afbeelding
Ik heb er geen moeite mee hoor, het gaat me aardig af, zo dochter zo moeder he... en een 1 jarige over twee maandjes is aardig in gereel te houden.
Ik zij vroeger altijd ik voed mijzelf wel op, daarbij heb ik geen hulp nodig, maar dit waren not-done antwoorden. :w00t:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
102
Och mijn ouders (en velen met hun :P) vragen zich nog steeds af waar ze fout zijn gegaan.

maar goed weer On Topic

Hoe vul ik mijn internetaanvraag in? :conf: Afbeelding Hoezo past de stekker niet? Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
103
Hup ouwe! Upgraden! :rofl:  :rofl:  :rofl:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”