Plaats reactie
16
Een vierde plaats in het WK is zeker nog mogelijk, de voorspelde regen voor vandaag en morgen kan daarbij een handje helpen.
Voor de WK-titel geeft dat ook nog wat extra spanning. In tegenstelling tot Max is Rosberg niet echt een regenrijder al hoop ik wel dat hij de titel dit jaar pakt.
 
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
De FIA voorspelt een natte race dus dat gaat een partijtje vette shit worden voor het kampioenschap.
Wel jammer dat we al weten dat Bernd Mayländer nu de eerste ronden op kop zal rijden en mss vaker op kop van het veld ligt.

Charlie heeft gemeld dat er voorlopig een start zonder SC is. :goed:
Nico is geen regenman en Lewis wel dat kan dus welis een Barcelonaatje worden!!!!!
19
Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen.
Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen.
Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!".
Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!".
Op de gang zit Max Verstappen te wachten.
Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren."
Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen.
Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!".
Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogelijk een bril dragen!!!!!"
20
Vinu schreef:Niki Lauda houdt een sollicitatieronde voor een nieuwe rijder in het Mercedes-team. Er worden twee kandidaten uitgenodigd. 1)Vettel en 2)Max Verstappen.
Tijdens het sollicitatie gesprek gaat Vettel als eerste naar binnen.
Niki vraagt of Vettel iets speciaals aan hem ziet. "Nou u heeft geen oren, door die crash en brand!".
Niki wordt woest en stuurt Vettel vloekend en tierend de deur uit. "Hoe durft Vettel dat te zeggen!".
Op de gang zit Max Verstappen te wachten.
Een huilende Vettel (zoals we hem wel al kennen) zegt tegen Max: "Zeg alsjeblieft niets over zijn oren."
Dan wordt Max door Niki naar binnen geroepen.
Wederom stelt hij dezelfde vraag: "Zie je wat iets speciaals aan mij?", waarop Max koelbloedig antwoord: "U heeft contact-lenzen!".
Niki Lauda kijkt hem aan zegt "Goh wat goed van je kerel, hoe zie je dat?" Max Verstappen antwoord: "Met zulke oren kun je onmogelijk een bril dragen!!!!!"
haha, een recente grap. TOP!
26
Monaco Historic Grand Prix 2021 (25 april) Race Day

Timestamps:
  • 00:00​ Start
  • 14:04​ Pre 1961 F1 cars
  • 1:16:00​ Pre War Grand Prix cars
  • 2:23:33​ F1 cars 1961-1965
  • 3:28:39​ F1 cars 1966-1972
  • 5:13:41​ Sportscars 1952-1957
  • 6:18:25​ F1 cars 1973-1976
  • 7:39:00​ F1 cars 1977-1980
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Zat op het puntje van mijn stoel om te kijken of hij het ging halen. Dat nieuwe banden zo enorm veel uitmaken zeg, ongelooflijk.
Maar nu kreeg Hamilton een koekje van eigen deeg. Want hij een aantal races geleden bij Max kon doen, deed Max nu terug bij hem. En hij was gelukkig (net als Max toen) net zo sportief om het inhalen niet al te moeilijk te maken want dat had op die banden toch geen zin.
Uitstekende prestatie!

Nu komen er 2 races in Oostenrijk aan en daar liggen kansen dus wie weet... tenminste weer eens een ouderwets spannend seizoen.
Greetings, Black Tiger.
29
Tot nu toe is het inderdaad een spannend seizoen, maar de FIA gaat nu weer nieuwe regels voor pitstops invoeren vanaf de Hongaarse GP. Dit onder het mom van meer veiligheid om er zeker van te zijn dat de wielen goed vastzitten. Zo haalt men juist weer een stukje spanning weg. Als het waar is dat Mercedes heeft geklaagd, dan zijn zij wel een stelletje slechte verliezers na jaren oppermachtig te zijn geweest.

https://nl.motorsport.com/f1/news/fia-v ... l/6604438/
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
30
Als het waar is dat Mercedes heeft geklaagd, dan zijn zij wel een stelletje slechte verliezers na jaren oppermachtig te zijn geweest.
Toch in elk geval niet met pitstops want dat is toch al enige tijd RedBull racing.

Maar ik zie ook niet echt in waarom dat nadelig zou zijn voor Mercedes. Immers die vertraging komt er voor iedereen, dus wordt het voor iedereen langzamer.

De reden achter deze veiligheidsbeslissing vind ik echter toch ietwat vreemd. Voor zover ik mij herinner zijn er dit seizoen geen wielen af gevlogen, wel klapbanden geweest.
Een eerdere regel heeft er immers ook al voor gezorgd dat als een wiel los raakt dat het niet los van de auto mag raken c.q. niet weg mag kunnen stuiteren van de auto.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”