Plaats reactie
2
Als je hier heel even gekeken hebt, begin je weer opnieuw! Wat een gigantisch bedrijf, en dat is dan nog maar één van de datacenters! Ik had er geen voorstelling van, maar dit slaat alles. En dan nog de enorme voorzieningen om dit alles te laten werken als de stroomvoorzieningen het laten afweten. Het lijkt me dat de mensen die daar werken, het overzicht volkomen kwijt zijn. En wat is mijn laptop dan een nietig apparaat daarbij. En toch moet hij het er van hebben!
Ik vond het fantastisch om dit te zien en ik weet zeker dat ik nog vaak opnieuw ga kijken en luisteren. En mijn grote troost is: ik hoef het niet te begrijpen!!
Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
3
Nederland kent ook vele datacenters, maar qua omvang niet te vergelijken. Dit is echt immens groot, ik heb jaren terug twee van die "19-inch rack mount (2U) servers", van die platte kasten gebouwd om in een datacenter te plaatsen. Nou die twee maakten hier thuis al een enorm lawaai, dus geen stille ventilatoren zoals in de huis-tuin-en-keuken computer maar exemplaren à la straalmotor. In zo'n groot datacenter zal het nog wel vele malen heftiger zijn qua geluid/herrie.

Deze video is een leuke toevoeging op de voorgaande.

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Het is voor mij echt niet te bevatten! Zou er een grens zijn en hoeveel generaties zouden er nog steeds van alles aan toevoegen. Voor jou, Maxstar, is het al begrijpelijk, hoever zouden mijn kleinkinderen komen!
Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”