Gesloten
61
WTF
Dit was juist zo'n leuk battle topic.
1 week zonder reacties ik ben teleur gesteld  :evil:

Luister naar de meester!  ;D
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
65
Ook maar weer eens een muziekje plaatsen, beetje symphonische rock maar wel heel erg mooi (kippenvel) :D



M.v.g,
~*~Maaike~*~
66
Erg leuk om te zien of beter gezegd horen dat de jongere generatie dit soort muziek ook nog kunnen waarderen want het is heden ten dagen toch wel behoorlijk armetierig met goede bands en vernieuwende muziek.
Emerson, Lake & Palmer was en is nog steeds één van mijn vele favoriete groepen uit de jaren 70 en ik denk ook dat muziek uit de jaren 60 en 70 altijd wel zal blijven leven in vergelijking met de muziek van nu in het genre Top 40.

Ik denk dat ik mij ook wel thuis zal voelen in dit forum gezien mijn grote liefde voor muziek en zal jullie alvast een voorproefje geven van mijn muzieksmaak die heel erg breed is.















Bij dit laatste nummer van het overbekende Take Five neemt hij met zijn stem de plaats van de sax in.
Laatst gewijzigd door Maxstar op 31 mar 2011 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
67
the old wizzard schreef:Ik denk dat ik mij ook wel thuis zal voelen in dit forum gezien mijn grote liefde voor muziek en zal jullie alvast een voorproefje geven van mijn muzieksmaak die heel erg breed is.
Dit is erg leuk om te horen... :good:
Ik heb de links van YouTube even tussen de 'YouTube' codetags geplaatst zodat deze gelijk online af te spelen zijn.

Code: Selecteer alles

[youtube]Linkje YouTube[/youtube]
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
68
the old wizzard schreef:Erg leuk om te zien of beter gezegd horen dat de jongere generatie dit soort muziek ook nog kunnen waarderen want het is heden ten dagen toch wel behoorlijk armetierig met goede bands en vernieuwende muziek.Emerson, Lake & Palmer was en is nog steeds één van mijn vele favoriete groepen uit de jaren 70
Het is aparte muziek en ben hiermee opgegroeid thuis, niet dat ik dit in mijn eigen cd-kast heb staan hoor.
Maar mijn vader is bij mij aan het schilderen en heeft natuurlijk zijn eigen muziek meegenomen, dus ja dan moet ik verplicht meeluisteren en ja dan krijg je weer jeugd herinneringen dus dacht van laat ik het hier ook eens plaatsen.
the old wizzard schreef:Ik denk dat ik mij ook wel thuis zal voelen in dit forum gezien mijn grote liefde voor muziek en zal jullie alvast een voorproefje geven van mijn muzieksmaak die heel erg breed is.
Ik hoop dat er nog meer muziek (clips) van u voorbij gaan komen.
M.v.g,
~*~Maaike~*~
70
Ik zal weer even mijn repetoir aanvullen en weet nu ook hoe ik de clips vanaf youtube geheel correct op het forum kan plaatsen na de uitleg van Maxstar.









In A Gadda Da Vida - Iron Buttefly I

In A Gadda Da Vida - Iron Buttefly II









In A Gadda Da Vida - Iron Buttefly I

In A Gadda Da Vida - Iron Buttefly II


71
Ik was bezig met het uitzoeken van de platen die ik graag wilde plaatsen toen ik dit blijkbaar al had gedaan want het berichten venster was verdwenen maar goed jullie houden van mij de volgende collectie songs tegoed dat beloof ik aan Maaike die daar speciaal om heeft gevraagd.
72
the old wizzard schreef:Ik was bezig met het uitzoeken van de platen die ik graag wilde plaatsen toen ik dit blijkbaar al had gedaan want het berichten venster was verdwenen maar goed
Iets te vroeg op het knopje bevestig gedrukt denk ik, maar wel aparte muziek heb er namelijk nog nooit van gehoord of iets van gehoord, en nee is geen gebrek van mijn opvoeding.  :rofl:
Even een muziekje plaatsen en verklapt ook gelijk mijn gebruikte nickname hier op het forum. :eek:

Simon S. - Back To The Roots (S.K.A.M. Oldskool Mix) - Forza Records


Ping Pong (Max Farenthide Remix) - Belmond & Parker

Applefly - Phenomenon EP // Forza Records


Monocraft-Resurrection (Octave Remix)
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
73
the old wizzard schreef:jullie houden van mij de volgende collectie songs tegoed dat beloof ik aan Maaike die daar speciaal om heeft gevraagd.
Hihi dat is goed daar hou ik u aan.  :good:



M.v.g,
~*~Maaike~*~
75
Een erg mooi nummer Maaike van Fleetwood Mac.
Tweede paasdag heerlijk zwoel zomerweer dus een geweldig stukje muziek mag niet ontbreken.









Gesloten

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”