Plaats reactie
1
Ik ben in MS Office OneNote bezig met wat tekst te typen, merkte een foutje en wilde gaan Knippen en Plakken.
Na het markeren van een stukje zin / klik met de rechter muisknop / knippen / klik met de linker muisknop ergens in een andere zin / klik weer met de rechter muisknop / verschijnt onderstaande optie ::) Afbeelding Zo'n scherm . . . nooit gezien, dus even snel een screenshot maken.
Wat ik weet is dat: Gabbro is een zeer donkere, bijna zwart gesteente; en Gerbil is een woestijnrat.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
2
Dit is niet zo gek en zijn volgens mij gewoon suggesties voor een bepaald woord dat niet in de Woordenlijst voorkomt.
Normaal zie je dit niet alleen als er suggesties zijn voor een woord, en Word en de rest van de Office programma's heb je dit ook. Afbeelding
3
Hoi,

Ik ben op de hoogte, werk elke dag met OneNote.
Ik was gewoon bezig met KNIPPEN en PLAKKEN en vroeg géén advies/suggesties voor woorden en/of spelling :rofl:

Sterker nog . . . er was zelf geen woord die met een G begint, in de zin die ik knipte.
Vond gewoon Opmerkelijk :w00t: en daarom heb ik ook geplaatst bij Off-topic hoekje :lol:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”