Plaats reactie
32
Chato schreef:Ik wacht ondertussen in spanning en op het puntje van mn stoel op de quiz die samengesteld gaat worden door onze eigen huis-trol Vladimir.
Ik ook als het net zo fantasierijk gaat worden als die verhaaltjes. :TooFunny:
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
34
iEscape schreef:Vladimir moet nog bijkomen na een date
Vladimir bijkomen van die date ik denk het niet echt en denk dan eerder dat de genodigde aan het bijkomen is van Vladimir zijn verschijning. ::)
Chato schreef:Ik wacht ondertussen in spanning en op het puntje van mn stoel op de quiz die samengesteld gaat worden door onze eigen huis-trol Vladimir.
Ik ook Chato maar het is wel verdacht stil momenteel dus ik denk haast dat Vladimir al snode plannen aan het uitdenken is.
Voor wie de historie van de ICT kennisquiz en de invulling van Vladimir niet kent hieronder nog even een linkje als opfrisser. :rofl:

Verhaal ICT kennisquizzzzzzz
Vladimir schreef:Waarschuwing!!!!!
Allereerst, ik ben een beetje doorgeslagen in het verhaal. Het is nog niet af, maar bevat wel alle beloofde elementen.
Ik heb namen van het forum gebruikt, welke volledig willekeurig zijn gebruikt en absoluut geen weergave zijn van de persoon in kwestie. Van een aantal heb ik waarschijnlijk zelfs het geslacht verwisseld :P.
Het verhaal is aanstootgevend, grof en bloederig :w00t: . Kan je hier niet tegen, gewoon niet lezen!:P
Alle klachten, gemeuk en ander gezeur kan je in 15-voud schriftelijk indienen en worden binnen een periode van 5 jaar afgewezen.
Hier komt deeltje 1
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=11&t=3851" onclick="window.open(this.href);return false;
M.v.g,
~*~Maaike~*~
35
Maaike schreef: Vladimir bijkomen van die date ik denk het niet echt en denk dan eerder dat de genodigde aan het bijkomen is van Vladimir zijn verschijning. ::)
in één van deze vorm :crash:
Afbeelding phuhhh, eng :twisted:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”