Plaats reactie
122
Maxstar schreef:Peter Green - Little Dreamer (Heerlijk solo-album van de gitarist van Fleetwood Mac).
Ik ken deze niet, dus ik ga hem even opzetten en luisteren, meestal is je smaak :good: ;)
Liefs Typetje
124
Maxstar schreef:Het album hangt een beetje tussen blues en rock in, vooral het gitaarwerk is zo mooi. Het album draait hier nu op een wat hoger volume, buren zijn er toch niet.. :D

het gitaarspel is inderdaad lekker, hier ook wat hoger het volume, ik weet niet of de buren thuis zijn, maar ik hou het net op de grens, Het kan behoorlijk hoog met mijn bose systeem welke aan mijn laptop hangt zeg maar ;)


edit: die mondharmonica is ook prachtig ertussen
Liefs Typetje
125
Typetje schreef:Het kan behoorlijk hoog met mijn bose systeem welke aan mijn laptop hangt zeg maar ;)
Maar dat is niet goed, de midden- en laagweergave moet er ook zijn... ;)
Zelf ben ik trouwens niet zo'n fan van Bose :-[ , heb verschillende systemen gehoord zoals b.v. de Bose 321 serie maar ik werd er heel onrustig van. :neu:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
126
Ik heb deze en die bevalt me echt,

Het was wel een dure, maar hij is echt simpel ( en nee zo hoog zet ik niet hoor, dat vind ik ook niet mooi, maar hij kan gewon wel erg hard )

ik heb een Bose Companion 20

Afbeelding
Liefs Typetje
128
Maxstar schreef:Ah het zijn PC-speakers van Bose, ik dacht dat je misschien zo'n home-theatre systeem van Bose had waaraan je de PC had gekoppeld. :lol:

Ik had dat ooit vroeger een heel systeem van trust van 1 van de schone zonen gekregen echt met 5 boxjes een subwoofer en dan zo'n paneeltje met alle knopjes
Maar op een gegeven moment was dat niks meer.

Toen kwam een van de andere schone zonen, die wilde het wel hebben ( ik had inmiddels mijn bose en die dingen in een doos gedaan ) Ik zeg wat met je ermee ( maar goed
dat is de knutselaar/ rommelaar dus het verbaasde me ook weer niet dat hij ze kwam op halen.

De Bose zijn een cadeautje van mijn lieve moeder ;)

even luisteren hoor, wat je voor nieuws hebt gezet :D
Liefs Typetje
129
Maxstar schreef: Antimatter - Lights Out
" onclick="window.open(this.href);return false;
Wow erg fraaie muziek even een kopie van de tjoep gemaakt.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
134
Maxstar schreef:Loreena McKennitt - The Book of Secrets

Full album - " onclick="window.open(this.href);return false;
ik ben benieuwd heb m gelijk maar aangezet om mijn ochtendprogramma muziek bij te zetten :D
Liefs Typetje

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”