Plaats reactie
32
OB1 schreef:Hallo allemaal,

Ik heb last een liedje gehoord op Youtube, daar werd ik echt emotioneel van, wat een mooie songtekst.

Ik vind dat jullie dit moet luisteren.

Groeten OB1
"Emotioneel" als een trauma,  's nachts badend in het zweet en overstuur wakker worden van de "El Chombo - Chacarron Macarron" nightmare - en keihard schreeuwend OMFG "Help me please, my ears are bleeding, that men and sound is killing me".  
Ik was toch stellig van menuing dat met Justin Bieber het laagste niveau in de muziekgeschiedenis wel was bereikt..  :twisted:  

If it ain't broken, don't fix it
33
Dachten jullie dat het serieus was bedoeld door mij?
Ik weet ook wel dat dat nummer kansloos is, ik moet er wel iedere keer om lachen als ik het hoor! :smiley_notnormal:
34
Mijn muzieksmaak is belachelijk,

Ik hou me vooral bezig met Hardstyle, niet het commerciële hoekje hiervan, maar juist het undergroud en raw gedeelte. (zie me aub niet meteen aan voor tuig, iq-loos of gabber typ)

Daarnaast luister ik vrij veel "oude" muziek uit de 70', 80' en 90'. Dit vanwege het feit dat ik me niet kan vinden in hedendaagse muziek :p

Nou, hier een voorbeeld vanuit mijn kant:

42
Op de onderstaande website is het complete verhaal achter deze clip te lezen.
http://www.dezeen.com/2014/09/27/brunet ... sic-video/" onclick="window.open(this.href);return false;

Om de ochtend rustig te beginnen het volgende nummer maar even opgezet - Fleetwood Mac - Wish You Were Here

Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
45
Plop schreef:Goh op die cello’s is echt wel heel bijzonder. Zoiets heb ik nog niet eerder gezien.
Een Cello en Viool verschilt niet zo heel veel, en deze dames zijn er uitermate handig mee.

Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Off-topic hoekje en algemene discussies”