Plaats reactie
31
DieEnDie schreef: Het schijnt toch niet uit te maken, vooralsnog, dus die instelling van op de server laten lost dat toch op. Is ook wel logisch, toch?
Nou ja, POP3 en IMAP door elkaar gebruiken is technisch mogelijk, maar logisch is het niet. Je wilt immers op alle systemen - bij voorkeur - dezelfde mappenstructuur (inhoud van de inbox) hebben. Gebruik je op systeem (A) POP3 + kopie op server en op systeem (B) IMAP gaat deze combi nooit identiek synchroniseren. Maar dit geef je al aan in het bericht inzake zelfgemaakte mappen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
32
het lukt me nog niet om Gmail op de laptop te krijgen
Dat kan een aantal oorzaken hebben maar daar kan Maxstar je wel bij helpen. Aangezien je eest met POP3 werkte is het misschien handig om even via webmail op Gmail in te loggen en dan te kijken of het gebruik van imap wel actief staat.
https://support.google.com/mail/answer/7126229?hl=nl

Verder heb ik het onderwerp niet gevolgd maar afhankelijk van je e-mail client is het mogelijk dat er nog aanvullende acties gedaan moeten worden.
Greetings, Black Tiger.
33
Maxstar schreef: POP3 en IMAP door elkaar gebruiken is technisch mogelijk, maar logisch is het niet.
Nee, uiteraard. En dat ga ik ook niet doen. Zoals ik zei, ga ik over naar IMAP. Alleen nu staat in de oude desktop Outlook nog ingesteld op POP3. Die Outlook staat nu gesloten en gaat straks helemaal weg als ik de nieuwe desktop voldoende vertrouw.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”