Plaats reactie
1
Hallo,

Sinds een paar dagen werkt mijn webbrowser Google Chrome niet meer (en dit enkel op mijn account op dezelfde fysische laptop). Ik heb al geprobeerd om de hulp-bestanden van Google Chrome toe te passen, maar helaas en een nieuwe installatie van Google Chrome lukt ook al niet. Voorlopig gebruik ik nu Firefox, maar ik zou graag Chrome opnieuw willen kunnen gebruiken.
Weten jullie raad?

Alvast bedankt

Ws01
4
Hallo,

Google Chrome start wel op, maar ik geen enkele pagina openen, ook niet mijn gmail mailbox.

Bedankt

Ws01
5
Oké probeer het volgende eens, door Chrome eens te resetten.

Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:
  • Open Google Chrome en klik rechtsboven op het icoon met de drie streepjes.
  • Selecteer Instellingen.
  • Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen opnieuw instellen' op Instellingen opnieuw instellen. Afbeelding
  • Klik op Terugzetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Hallo Maxstar,

Instellingen zijn teruggezet en Google Chrome doet het weer, nog 1 dingetje: bij opstarten wordt de startpagina nogal langzaam opgebouwd.
Toch bedankt

WS01
8
Dag Maxstar,

Startpagina is google.be met daaronder een verkleinde weergave van 8 laatst bezochte (of meest bezochte?) sites, maar ik kan melden dat het nu al heel wat sneller gaat.
Ik tracht hier het probleem op te volgen en van zodra het zich opnieuw stelt, hoor je van mij.

Bedankt voor je efficiente hulp.

WS01
10
Dag Maxstar,

Traag opstarten van Chrome (nieuw tabblad) verloopt meestal heel wat vlotter als voordien, en hapert het wat dan switch ik naar bureaublad en weer terug en de zaak is weer vlot.

Bedankt

WS01
11
Goedemorgen,

Graag gedaan en dan kunnen de gebruikte tools weer verwijderd worden. :good:

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
Afbeelding
Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”