1
Beste,

Ik heb een vraag....
Ik wil belangrijke emails (facturen etc.) die ik per mail krijg uiteraard niet missen.
Nu is er een manier om regels toe te passen, maar hoe werkt dit precies?

Ik wil graag dat belangrijke emails naar een map wordt gefilterd en dat ik er een melding van krijg om zo te voorkomen dat ik geen belangrijke emails mis of per ongeluk weggooi.
Hoe kan ik dit het beste doen? Google heeft me in zekere zin wel ver gebracht, maar hoe kan ik testen of het werkt?

Ik gebruik MS Office 2013.
Alvast bedankt!

Niet langer nodig!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”