Plaats reactie
1
Hallo
Na de een enorme update  van windows 10 werkt in IE nummer 11 ---de knop --pagina per e.mail verzenden werkt niet  meer.
Is hier een oplossing voor.
Mieke
2
@ Mieke,

Bedoeld u onderstaande optie ?
Afbeelding
Zo JA, dan dient u een echte e-mailprogramma op de computer moeten installeren.
Indien alléén de Mail.app van Windows 10 (was ook al sinds Windows 8 / 8.1) op de computer is geïnstalleerd, dan gaat het niet.

Is een echte e-mailprogramma op de computer geïnstalleerd, dan na klikken op Koppeling e-mailen . . ., wordt het echte e-mail programma geopend.
En de link staat al in een nieuw bericht.
Afbeelding Het zou ook moeten werken bij een freeware e-mailprogramma, zoals Thunderbird.

EDIT:
Of u dient nog het echte e-mailprogramma als Standaard e-mailprogrmma moet instellen.
(Instellingen  >>  Systeem  >>  Standaard-apps  >>  E-mail).
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hallo
Als ik google open ----zit daar een teken  in     je kunt ook op het teken ---- Nieuw venster klikken---daar kun je ook kiezen voor de optie----
Pagina per e-mail verzenden.
Als daarop klikt----komt er een nieuw scherm---Internet Explorer Beveiliging-----daar moet je dan op toestaan klikken
Er opent zicht dan een e-mail----- die je daarna kunt verzenden.
En dat werkt niet meer sinds de up date van windows 10 .
Je kunt wel de url doorsturen naar jezelf of iemand anders----maar pagina verzenden werkt niet meer.
Hoop dat ik het goed uitgelegd heb.
Bedankt voor u antwoord.
Mieke
4
Ik heb gevonden  ;D
Inderdaad klikken op Pagina per mail werkt niet.
Klikken op Koppeling via e-mail..., werkt wel
Afbeelding Dit is het venster wat u bedoeld bij toestaan, neem ik aan.
Afbeelding Neemt deze link eens door, en de instellingen voor beveiligingszones wijzigen.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Hallo
Had het bovenstaande al gedaan----heb het nog een keer gedaan---maar zonder resultaat.
Er is bij mij niets veranderd----tenzij Windows dat gedaan heeft.
Heb nergens instelling voor ie kunnen vinden----wel voor ie 10----dus heb ik die gebruikt om alle vinkjes te controleren.
Er stonden er een paar niet goed----heeft wiindows dan toch iets veranderd ???--- vraag ik mijn af.
Heb een laptop----die werd eerst gedaan door Windows-----MIjn PC daar was nog geen windows update op gedaan----en daar werkte
het nog wel.
Nu is daar ook een update op binnen gekomen----en daar werkt het ook niet meer.
Heb er geen verstand van ----maar volgens mij heeft het iets te maken met de enorme update van windows 10.
Waardoor dat onderdeeltje niet meer werkt in ie 11.
Maar ik hoop dat u een oplossing weet-----en dat ik het helemaal mis heb.
Mieke
6
boekhout1 schreef:Na de een enorme update  van windows 10 werkt in IE nummer 11 ---de knop --pagina per e.mail verzenden werkt niet  meer.
boekhout1 schreef:Heb nergens instelling voor ie kunnen vinden----wel voor ie 10----dus heb ik die gebruikt om alle vinkjes te controleren.
Over welk besturingssyteem gaat het eigenlijk ?
In uw eerste bericht meldt u dat een knop bij IE 11 van Windows 10 niet meer werkt.
Bij uw Avatar zie ik Vista ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Hallo
Heb een laptop (oud wordt bijna niet meer gebruikt met Vista. en ik dacht IE 9)
Heb een laptop met Windows 10   en IE 11   ----deze gebruik ik dagelijks
En heb een PC  met Windows 10 en IE   11----hierop staat mijn website---en wordt daar hoofdzakelijk voor gebruikt.

Mieke
8
Hallo,

Probeer het volgende eens.

Internet Explorer opnieuw instellen:
  • Start Internet Explorer.
    • Opmerking: Als u Windows 8 gebruikt, start u Internet Explorer voor het bureaublad. Het wijzigen van de instellingen heeft dan invloed op zowel Internet Explorer als Internet Explorer voor het bureaublad.
  • Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
    • Opmerking: Als u Internet Explorer niet kunt starten, kunt u het instellingenvenster ook openen door tegelijkertijd op de Windows-toets en R te drukken, in het vak Uitvoeren de tekst inetcpl.cpl te typen en vervolgens op Enter te drukken.
  • Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
  • Tik of klik op Opnieuw instellen.
  • Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
  • Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
  • Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
  • Sluit Internet Explorer af en start het programma opnieuw op.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
hallo,
ik gebruik windows live mail---als mail programma.
Werk met PSP---en haal lessen van het internet---die ik dan via pagina verzenden naar mijzelf stuur.
Daarnaast----gebruikte ik die mogelijkheid veel om een via de bron----het script aan te passen met eigen psp werkje
achtergrond kleuren muziek enz----en dat kon je dus altijd verzenden via---pagina per e-mail verzenden.
En dat wil nu niet meer.
Hoop dat ik het goed heb uitgelegd.
Mieke
Mieke
15
Hallo
Ja dat staat er ook.
Het heeft altijd gewerkt----na de enorme up date van windows 10---is die mogelijkheid verdwenen.
In de PSP groep waar ik lid van ben----hebben ze allemaal dit probleem.
Daarom denk ik dat het in de windows up date zit.
Verder werkt alles goed.
Mieke
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”