Plaats reactie
1
Hallo,

Goedemorgen en nog de beste wensen voor 2017.

Even het volgende, 

Ik ervaar sinds dat ik een andere laptop heb en deze gebruik met een extern scherm kom ik regelmatig websites tegen waarvan de teksten slecht leesbaar zijn, ik bedoel dus b.v een licht grijze tekst tegen een witte achtergrond.

Die zijn voor mij absoluut niet te lezen, tenzij ik deze tekst selecteer, maar dat is volgens mij niet de bedoeling.

Nu kun je bij Windows 10 zelf, wanneer je de knop nieuws opent wel de achtergrond veranderen van een maantje naar een zonnetje wat ook veel uitmaakt om de tekst beter leesbaar te maken.

Dus mijn vraag is, bestaat er ook een mogelijkheid om dit toe te kunnen passen wanneer je websites bezoekt.

Even als voorbeeld, met het teruglezen van mijn bericht is de tekst onder mijn profiel dus ook slecht te lezen op deze website, ook dus licht grijs tegen een witte achtergrond.
3
Ik heb het inderdaad uitgeprobeerd, maar is niks voor mij, maar Google chrome kwam gelijk met een voorstel om een extensie toe te voegen waar je datgene kunt doen zoals in mijn bericht beschreven staat, dus dat bolletje met half zwart en wit, dan kan je daarmee ook schakelen tussen een witte of een zwarte achtergrond.



Deze heb ik dan ook toegevoegd als extensie en kan ik makkelijk aan en uitzetten wanneer ik dit nodig vind. 

Wellicht tegelijk ook een tip voor de overige gebruikers die hiermee te kampen hebben.

In ieder geval bedankt voor het advies.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”