Plaats reactie
1
Goedemorgen,

Ik weet niet zeker of mijn vraag hier past, zo niet, dan lees ik het wel.

Sinds gisteren heb ik een probleem met internetten na het opstarten van mijn laptop.
Als ik in de avond ervoor mijn laptop uitzet en de ochtend daarna aanzet loop het internetten (microsoft Outlook etc) bij mij vast.
Ik krijg eerst gewoon Outlook, maar als ik een bericht wil openen gaat dat niet, ik ververs de pagina en daarna probeert hij outlook te heropenen maar dit lukt niet, het lijkt alsof hij in een bepaalde "loop"  bevindt waar hij niet meer uitkomt.
Als ik de laptop geforceerd uit doe en na ca twee minuten weer aan doe dan kan ik wel gewoon internetten (?)

Ik heb gisteren Malwarebytes gedraaid: heeft niks gevonden.
AdAware heeft een PUP gevonden die is verwijderd (gisteren).
Wifi is goed, ik kan met mijn mobiel via Wifi wel gewoon internetten.
Wat mij wel opvalt is dat het lampje van mijn laptop als de computer zich in de "loop" bevindt constant brandt en dat het na het geforceerd uit en daarna aandoen het zachtjes knippert.
Wat kan ik nog meer doen?
2
Sluit je de laptop echt hard af of laat je hem in slaapstand of sluimerstand afsluiten.

De slaapstand kopieert de huidige toestand van Windows naar het werkgeheugen. Vervolgens wordt alle overige hardware uitgeschakeld. Kort door de bocht blijft je werkgeheugen energie verbruiken. De sluimerstand werkt net iets anders. De huidige toestand van Windows wordt bewaard in een bestand (hiberfil.sys) op je harde schijf (of SSD). Het voordeel hiervan is dat je systeem nog minder stroom verbruikt dan in de slaapstand.
3
 Als ik ga slapen sluit ik de laptop via de windowsknop linksonder --> afsluisten.
Om uit deze "loop" te komen sluit windows af via de aan- uitknop.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”