Plaats reactie
1
Omdat mijn vaste computer te traag was geworden is er alles afgehaald en is er een nieuwe versie van Windows 10 PRO opgezet. Ik moest toen Outlook weer opnieuw installeren. Ik heb mijn Gmail account daaraan gekoppeld. Nu zijn al mijn verzonden en verwijderde berichten, die ik al die jaren had bewaard, verdwenen evenals al mijn contactpersonen. Daar is wss niks aan te doen. Ik ontvang echter wel berichten maar ik zie de verwijderde en verzonden berichten niet terug in de mappen. Erg lastig als ik nog even terug wil kijken.
3
Outlook 2016. Heb de link die je gaf bekeken. Daarin kan ik niet vinden wat ik zoek. Alle mappen onder postvak in geven aan dat er in die mappen geen items kunnen worden weergegeven. Ik kan dus niet zien of en wanneer ik een mail verstuurd heb en ik kan verwijderde mails ook niet meer zien. Zal een fout in de instellingen zijn maar ik weet niet welke fout. Volgens mij had ik voorheen POP-3. Nu heb ik een handleiding gevolgd om mijn Gmail account te kunnen koppelen aan Outlook op  mijn vaste computer. Daarin stond dat ik IMAP moest ingeven en dat heb ik gedaan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”