Plaats reactie
1
Goedemiddag.
Al 2 keer is zijn de accounts van de email verdwenen.
Ik weet de oplossing maar omdat nu elke keer weer dit te doen is wel vervelend.
Weten jullie hoe dit kan?
Gr Marjov
2
eerst meer info, dan kan iemand met verstand van zaken erop in gaan.
dus: welke windowsversie gebruik je, welk mailprogramma gebruik je, log je wel in met hetzelfde account, krijg je foutmeldingen en zo ja welke....
3
goedemorgen

sorry mijn fout.
ik had de vraag in Windows 10 gesteld en dacht dat dit automatisch ging
Maar ik heb Windows 10 Windows   en mail  en we krijgen geen foutmeldingen de account zijn gewoon verdwenen. 
We zitten bij telfort als provider
Hopelijk u voldoende te hebben geïnformeerd.
alvast bedankt
gr Marjov
4
@ Marjov,

Als ik goed begrijp wordt de app Mail van Windows 10 gebruikt als e-mailprogramma.
marjov schreef:Al 2 keer is zijn de accounts van de email verdwenen.
Heb je die e-mailaccounts nieuw toegevoegd recentelijk OF zijn dat bestaande e-mailaccounts ?
Wat bedoel je met verdwenen? Komen de e-mailaccounts niet onder accounts te staan?
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@ Marjov,

Mijn excuses, ik heb per ongeluk de inhoud van jouw bericht verwijderd  :crash:


Zijn de e-mailaccounts verdwenen of verborgen?
Als de Mail app opstart, ziet het scherm uit als de schermafbeelding in mijn vorig bericht?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
8
@ Marjov,

Probeer het volgende:
  1. Herstel de Mail-app: ga naar  ☞  Instellingen  ☞ Apps  ☞  Apps & onderdelen  ☞ scroll naar Mail en Agenda app  ☞  klik met de linkermuisknop erop  ☞ klik vervolgens op Geavanceerde opties  ☞ in het volgende scherm dat wordt geopend klik op Opnieuw instellen.
    Afbeelding Afbeelding
  2. herstart de computer.
  3. Voeg de e-mailaccounts nogmaals toe.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
Goedemiddag
Sorry voor het niet reageren.
Deze oplossing kende ik a en heb het ook zo opgelost. Maar ik vindt het vreemd dat het een paar dagen later weer gebeurd zodat ik het allemaal weer in moet vullen.
Ik krijg geen foutmeldingen maar de account zijn dan wel weg.
Het is wel zo verholpen maar het is lastig

Gr Marjo1960
11
marjov schreef: Maar ik vindt het vreemd dat het een paar dagen later weer gebeurd zodat ik het allemaal weer in moet vullen.
Dat is inderdaad vreemd.

Heb je probleemoplosser van Microsoft al geprobeerd?
marjov schreef:Ik krijg geen foutmeldingen maar de account zijn dan wel weg.
Staan de e-mailaressen nog wel bij Telfort webmaildienst?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
13
marjov schreef:Ja ze staan wel in Telfort webmaildienst en Gmail kan ook apart gelezen worden.
OK, dat is in iedergeval goed.

Probeer dan de probleem oplosser.
Trouwens welke Windows 10 versie heb je, de versie 1709 of heb je al de versie 1803?
Vanaf wanneer is het probleem dat de e-mailaccount verdwenen?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
Goedemiddag
Ik heb windows 10 en daar de mail app van ingebruik. Het gebeurd de laatste tijd regelmatig dat de accounts er uit zijn. Dus weg. Ik heb ze er wel weer zo geactiveerd. Maar nu wil dehele mail niet openen.
Ik kan nu ook geen accounts er op nieuw inzetten.
Hoe los ik dit op.
Hopelijk voldoende informatie te hebben gegeven.
Alvast bedankt voor u hulp en meedenken.

Gr Marjo
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”