Plaats reactie
1
Ik werk met Windows 10 en Office 2010
 Nadat ik een melding kreeg dat m’n Windows account verouderd was heb ik een nieuw wachtwoord gemaakt. Nu verschijnt  er echter iedere keer als ik Windows Live Mail wil openen  een aanmeldingsscherm waar ik het wachtwoord in moet vullen. Druk ik op annuleren dan kan ik gewoon m’n e-mail afhandelen. Maar vul ik het wachtwoord in dan verschijnt de mededeling om de pincode in te voeren. Welke pincode ? En waar moet ik die invullen? Kan het ook komen omdat ik per ongeluk voor een dubbele verificatie heb gekozen ? Zo ja, hoe maak ik dat ongedaan?
6
Nog een nieuw probleempje: Ik werk met Windows 10 en Office 2010
In mijn Windows Live Mail lijst van contactpersonen staan 2 adressen die ik niet kan verwijderen. Ze worden niet als persoonlijk gepresenteerd maar als netwerk. Hoe kan ik ze verwijderen. Graag nog even het volgende: ik ben 80 en nog een beetje digibeet, dus eventuele adviezen graag in simpele taal.
7
Hallo,

Kijk of het volgende je zou lukken.
Als je daar dubbel op klikt opent er een ander schermpje en wat staat daar.
Het liefst heb ik daar een printscreen van, hier de uitleg om een printscreen te maken: viewtopic.php?f=4&t=4036
Die upload je via imgdumper (zoals in de link beschreven staat).

De verkregen link stuur je per "privé bericht" naar mij want niet iedereen hoeft dat te zien het is privé.
Hoe een "privé bericht" sturen:
Klik op het plaatje onder abbs, dan opent een scherm, klik daar rechts op PB: Verstuur privébericht, dan kan je daar de link in plaatsen.
Zo ben ik de enigste die je antwoord te zien krijgt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Ik denk, mede op aanraden van diverse beantwoorders, dat ik het beste Windows Live Mail kan omruilen voor een ander e-mail programma. Wat is het beste alternatief? Verder iedereen bedankt voor de adviezen en ik ga proberen, met de hulp van een 'slim neefje' één en ander voor elkaar te krijgen
Groet Visserman
10
Hallo,

Mail zoals die genoemd word in Windows 10 is niet slecht maar heeft weinig mogelijk heden.
Bij het instellen heb je waarschijnlijk een aantal dingen verkeert aangevinkt waardoor je deze dingen ondervind.
Je kan dit eerst doorlopen met je  'slim neefje' omdat Mail niet echt een slecht programma is.

Maar zou je kiezen voor een ander e-mail programma dan zou bv Thunderbird een goed alternatief zijn.
Hier nog een aantal mail programma's: https://www.consumentenbond.nl/alles-in ... gramma#no6
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”