Plaats reactie
1
Deze pagina is momenteel niet beschikbaar
Dit gebeurt soms als je problemen met internetconnectiviteit hebt of gebruikmaakt van software/invoegtoepassingen die van invloed zijn op je internetverkeer.

Klik hier om deze pagina opnieuw te laden, of ga naar: https://www.msn.com


Ref 1: e913c8ff-c107-4277-8163-ac1bc13d81f0   Ref 2: 000000   Ref 3: Wed, 30 Jan 2019 22:23:46 GMT

Als ik Outlook afsluit krijg ik daarna bovenstaande tekst te zien. Hoe los ik dit probleem op?
8
Fluisteraar54 schreef:De computer is inmiddels 10 minuten bezig om Chrome te resetten. Is dat normaal of gaat het normaliter sneller?
Het kan zijn dat Chrome beschadigt is waardoor je het probleem ook met Outlook ondervind.
Wacht het nog 15 minuten af, is Chrome dan nog niet klaar sluit Chrome en herstart je pc.
Kijk of Chrome dan nog goed werkt zo nee dan zou Chrome eens geheel van je pc af moeten (maar dat word dan de volgende stap).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Ik heb Chrome inmiddels afgesloten en opnieuw opgestart. Mijn extensies en cookies waren verdwenen. Het afsluiten van Outlook wordt nu wel gevolgd door het verschijnen van MSN.
10
Fluisteraar54 schreef:Ik heb Chrome inmiddels afgesloten en opnieuw opgestart. Mijn extensies en cookies waren verdwenen. Het afsluiten van Outlook wordt nu wel gevolgd door het verschijnen van MSN.
Oke dan is die weer goed, waarschijnlijk heeft een extensie voor dit probleem gezorgd.
Dus kijk uit voor welke extensie je kiest om te installeren in Chrome.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
Ik maak gebruik van LastPass, Browsing Protection by F-secure, Ghostery en Ad Blocker. Zou de boosdoener daar tussen kunnen zitten? Op dit moment gebruik ik alleen LastPass en Browsing Protection by F-secure. Dat levert dus geen problemen op.
12
Fluisteraar54 schreef:Ik maak gebruik van LastPass, Browsing Protection by F-secure, Ghostery en Ad Blocker. Zou de boosdoener daar tussen kunnen zitten? Op dit moment gebruik ik alleen LastPass en Browsing Protection by F-secure. Dat levert dus geen problemen op.
Je zou die andere twee er weer op kunnen zetten en als het een probleem levert haal je het eraf.
Doe het één voor één dan weet je als het fout gaat welke het is.
Leveren ze allebei geen fouten, dan had een extensie beschadigt kunnen zijn of een cookie (soms is het probleem ook niet te vinden)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”