Plaats reactie
1
Ik werk met webbased e-mail van outlook.live. Ik krijg van een en hetzelfde domein dagelijks tig e-mails in mijn map 'Ongewenste e-mail'. Is er een manier om dit hele domein zodanig te blokkeren dat er van dit domein zelfs geen e-mails meer in mijn map 'Ongewenst e-mails' verschijnen?
2
Hallo,

Bron Handleiding.


  1. Open Outlook.com in een browser (gebruik dus niet de mobiele app).
  2. Klik rechtsboven - naast je naam - op het Afbeeldingwiel-icoon.
  3. Klik op Alle Outlook-instellingen weergeven.
  4. Kies Ongewenste e-mail.
  5. Klik op Toevoegen en vul het e-mailadres in dat je wilt blokkeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Ik denk niet dat werkt. Ik wil niet een e-mailadres blokkeren maar een heel domein, dat is dus hetgene wat er achter het '@' staat. Als ik alleen het e-mailadres blokkeer, krijg ik via hetzelfde domein gewoon weer e-mail maar dan met een andere naam vóór het @. Dus dan wordt spam1@spamzender.com ineens spam2@spamzender.com....en dan moet ik dus nog steeds dagelijks tig e-mails verwijderen, en erger nog, kijken of er toch e-mail van een gewenste afzender tussen staat. 
5
Jullie hebben mijn eerste e-mail niet goed gelezen volgens mij. Ik schreef dat ik alle spam van een bepaald zelfs niet eens in mijn map met 'Ongewenste e-mail' wil zien! Ze moeten dus vóór de brievenbus geweigerd worden, ipv dat ze door de brievenbus gaan en dan in een spam map terechtkomen. 

Met enige regelmaat gaat er e-mail van gewenste domeinen naar mijn spam map, dus ik moet die map toch dagelijks openen om te controleren of er gewenste e-mail tussen zit, maar dan staan er sowieso elke dag weer al tientallen e-mails tussen van één enkel ongewenst domein, dus dat maakt het lastig om de gewenste e-mails er tussenuit te vissen en ik erger me dood aan die spam die er dan dagelijks in zit!  

Ik kan me wel 'uitschrijven' van die e-mails, maar ik ben bang dat ik dan van andere domeinen nóg meer troep krijg als ze eenmaal weten dat mijn e-mailadres daadwerkelijk in gebruik is.
7
Ik heb mijn e-mailadres nagekeken met behulp van die link, maar ik ben niet gepwned. Ik zal dus een ander e-mailadres moeten nemen en mijn huidige moeten opgeven.
 Bedankt voor de moeite!
8
RvG schreef:Ik heb mijn e-mailadres nagekeken met behulp van die link, maar ik ben niet gepwned. Ik zal dus een ander e-mailadres moeten nemen en mijn huidige moeten opgeven.
 Bedankt voor de moeite!
Ik maak gebruik van meerdere e-mail adressen, één voor elk doeleind en dat scheelt veel spam. Op 2 krijg ik bijna nooit spam sinds ik het zo doe.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Ja, dat deed en doe ik ook, maar met het e-mailadres waar ik over praat ging het op zeker moment toch mis, ik denk dat ik op Facebook ergens op heb geklikt. 
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”