Plaats reactie
3
Ik heb Brave nu een kleine week in gebruik naast Firefox, deze browser bevat veel features voor je privacy op internet. De incognitomodus heeft bijvoorbeeld als extra optie dat je via een privévenster ook het TOR-netwerk kan activeren. Al had een VPN-tunnel zoals in Opera aanwezig is wellicht een mooiere toevoeging geweest. End-nodes van een TOR-netwerk zijn immers de zwakste schakel als het om anonimiteit gaat.

Qua gebruik valt Brave zeker onder de 'betere' / uitgebreidere Chromium-browsers gezien de vele opties. De ingebouwde adblocker werkt verder heel strikt, of Brave met hun eigen advertentienetwerk via Ethereum blockchain zal slagen weet ik niet. Al is het wel een mooi concept met betrekking tot digitale currency.

Enig nadeel is wel dat er (momenteel) minder extensies beschikbaar zijn dan bij andere Chromium-browsers.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Persoonlijk ben ik een groot voorstander van contant geld, ik heb mezelf dan ook nooit echt verdiept in digitale valuta. Maar hoe Brave dit gebruikt voor advertenties is wel een interessante ontwikkeling. Blockchain wordt hier alleen gebruikt voor transacties tussen adverteerders, uitgevers en eindgebruikers die deze optie actief hebben. Over de Brave Browser heb ik vandaag ook een artikel op de website geplaatst. - https://www.pcwebplus.nl/brave-browser/

Als eindgebruiker kan je Brave Rewards activeren om zelf ook nog iets te verdienen zodat je dit weer aan websites kan doneren die je bijvoorbeeld wilt steunen.
Brave heeft als missie de digitale reclamewereld te revolutioneren. Zo laat het gebruikers Brave Attention Token (BAT), de cryptocurrency van het project, verdienen door naar advertenties te kijken. De gebruiker kan vervolgens zelf kiezen wat het met de BAT doet, zo kan het de cryptocurrency doneren aan websites of het zelf houden.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Weet iemand hoe ik de taal in het Nederlands (Dutch) kan omzetten.
Via de zoekfunctie language ben ik tot zover gekomen, zie meegestuurde printscreen.
Afbeelding
8
Ik gebruik Brave nu meer dan 10 dagen.
Ik geef toe dat ik wel verrast ben hoe snel hij is, vooral tov Edge.
Tov Google is hij ook heel vlot
9
“Maxstar” schreef: Maar hoe Brave dit gebruikt voor advertenties is wel een interessante ontwikkeling.
Door de code weten de betreffende cryptobeurzen dat het verkeer door de browser naar de site geleid is. Brave verdient hier geld mee.
Brave-browser vult links naar cryptobeurzen aan met referralcode.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”