Plaats reactie
1
Ik kan die grauwe grijsblauwe achtergrond niet veranderen naar de oorspronkelijke kleur wit, heb al vanalles geprobeerd maar kan het niet vinden om het goed te krijgen, kan iemand mij vertellen hoe dit te fixen is ? Heb al div themas geprobeerd maar dat veranderd alleen de bovenkant en bureaublad achtergronden daar heb ik ook al div keren alerhande achtergronden op gezet maar die firefox bladwijzer achtergrondkleur blijft hetzelfde, ik heb de allerlaatste versie van firefox op mijn pc staan en ik gebruik windows 10 pro 1909
3
Nee, helaas niet ik kan die instelling daar niet vinden voor wijzigen bladwijzer achtergrond, ik was al eens op die site geweest
4
Start Afbeelding Firefox.
Klik rechtsboven op de 3 liggende streepjes.
Klik op het icoontje met het vraagteken en de tooltip "Menu Help openen".
Klik op Probleemoplossingsinformatie.

In het venster dat verschijnt, klik rechtsboven op de knop "Firefox opfrissen...".
Firefox wordt nu afgesloten en hersteld de standaard instellingen.
Volg de aanwijzingen die verschijnen.

Herstart daarna Firefox.
Enige verbetering nu?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Bedankt voor jou info, ook dat heb ik al eerder gedaan, ik werk al lang met firefox maar ik heb het probleem nu gevonden per toeval het ligt aan de driver van de videokaart GForce GT730 in combinatie met de laatste windows 10 versie 1909. Als ik de instelling zet op 1920 x 1080 is de kleur weer goed maar zet ik hem weer op 4K 2160 x 3840 dan is de kleur weer blauwgrijs. Dus dat wordt even afwachten voordat er weer updates komen.
6
Mooi dat je de oplossing gevonden hebt en bedankt voor het melden hiervan. :good:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”