Plaats reactie
1
Ik gebruik de mail-client van win 10 en heb daar een aantal e-mail-adressen onder elkaar staan aan de linker kant zoals u wel weet. Hoe kan ik nu de volgorde wijzigen , ik zou de onderste naar boven willen zetten omdat die meest wordt gebruikt. Een paar jaar geleden heb ik dit eens kunnen doen, was mss nog win 7; weet niet meer hoe dit was. Heeft iemand een oplossing?
Bedankt.

mvg

Patric
Omhoog
2
goldenrod schreef: 09 sep 2020 08:57 Ik gebruik de mail-client van win 10 en heb daar een aantal e-mail-adressen onder elkaar staan aan de linker kant zoals u wel weet. Hoe kan ik nu de volgorde wijzigen , ik zou de onderste naar boven willen zetten omdat die meest wordt gebruikt. Een paar jaar geleden heb ik dit eens kunnen doen, was mss nog win 7; weet niet meer hoe dit was. Heeft iemand een oplossing?
Windows 7 had een ander e-mail programma waar meer mee mogelijk was, App Mail in Windows 10 heeft niet zo'n functie om dat te doen.
App Mail is maar een uitgekleed e-mail programma, het werkt en meer is het niet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Wat je zou kunnen doen is alle e-mailaccounts opnieuw instellen, de Mail-app in Windows 10 heeft geen sorteerfunctie. Dus het eerste e-mailadres dat je toevoegt blijft bovenaan staan. Om de lijst met het e-mailaccounts te ordenen zou je deze eens opnieuw kunnen toevoegen in de gewenste volgorde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Bedankt Maxstar, dit zal de enige oplossing zijn. Ook bedankt abbs voor uw uitleg.
mvg
Patric
Sluit en van jullie dit topic af, of moet ik dit ergens doen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”