Plaats reactie
1
Ik hoop dat mijn vraag hier op de juiste plaats staat.
Rechts onderaan mijn taakbalk staat: Er is een update beschikbaar voor NVIDIA Game ready beschikbaar. Het betreft het stuurprogramma.

Wat is wijsheid? Wat verstaat dit programma onder game? Een letterlijke vertaling zou ook inhouden dat de Microsoft spelletjes er ook onder kunnen vallen. Maar bij gamen stel ik me eigenlijk datgene voor, waar ik nooit aan ga beginnen. Moet ik nu wel of niet updaten?
Alvast bedankt.
Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
3
Ik snap je niet goed, abbs. Moet ik dat andere programma opzoeken en als ik dat heb, is dat dan de plek om die update binnen te halen? Is dit een andere manier om te updaten dan bv ccleaner, want daarbij heb ik geen ander programma nodig toch?
  • "Geluk komt niet vanzelf"
4
En nu heb ik wel dat NVDIA onder mijn apps staan. Klikken leverde me wel dat programma op wat jij noemt. En dan moet ik me opeens aanmelden en de volgende klik biedt me het updaten aan.
Maar er staat nergens welke versie ik dan binnenhaal. Nu heb ik 417.88.

En......als ik niet ga gamen, mijn hemel, heb ik die update dan wel nodig? Wat doe ik er nu mee?
  • "Geluk komt niet vanzelf"
5
Hoi katy,

NVIDIA GeForce Experience is een tool voor systemen met Nvidia grafische kaarten om o.a. je drivers up-to-date te houden.
Vaak staat die al geïnstalleerd op je pc, de meeste grafische kaarten worden gekoppeld aan games waardoor je de melding Game ready erbij krijgt.
Dit is even simpel uitgelegd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Hoi Abbs,
Oké, je hebt me overtuigd: ik ga de strijd aan met deze update. En dus startte ik het programma, maakt eerst een account aan, bleek een echt mens te zijn, en ben nu op jacht om mijn account te verifiëren. Straks de rest.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
7
Nou, het is een donkerbruin programma, hoor. Ik ben opgenomen in de gelederen door mijn account te bevestigen en daarna bereikte ik een pagina waar zelfs mijn kleinzoon nog nooit is geweest, denk ik.
Ik wil al onnozele spelletjes niet doen, maar ik zag opeens 'stuurprogramma's' staan. Ach, elk spel wil opeens iets laten downloaden en dat gaat dus van zijn leven niet gebeuren.
Maar opeens, in de donkere krochten onderaan en heel klein, las ik welk stuurprogramma ik nu gebruikte. En laat dat nu hetzelfde zijn, dat ik al eerder ergens gelezen had!!!! En dat was ook het nieuwste.

Haha, ik heb nu een account voor als ik me opeens afschuwelijk ga vervelen, maar er wordt hier niet aan uploaden en zo gedaan.
Dank je voor het lezen van al deze onzin.

Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
8
Dag Abbs,
Volgens mij ken je me al een beetje: als ik iets niet begrijp, moet ik opnieuw proberen het te begrijpen en dan kan ik dus niet gaan slapen.
Het is volstrekt mal als een programma me een update aanbiedt, en dat ik daarna ontdek dat ik de goede versie al heb. Hier klopt iets niet.
Dus ik ben weer tussen de games gaan zoeken, en ik heb iedere regel in de programma's gelezen. Er staat wel telkens het woord Game bij, maar ik begreep van jou dat dit een toevoeging was aan een 'gewoon' nuttig programma.
En daarna heb ik de games weggedacht en daarna kwam ik na zoeken, bij het nuttige deel. En nadat ik daar 'stuurprogramma's gevonden had en op update downloaden klikte, duurde het even maar het versienummer was ververst. De games hebben nog wel het oude!
Mijn account bleek ook heel nuttig, want nu was de tekst overal duidelijk te lezen, terwijl ik vanmiddag heel dicht bij mijn scherm vage letters zag.

Dus Abbs, ik ben mijn onderzoeksmethode trouw gebleven en het hielp en je had op alle punten gelijk! :dank:
Katy.
  • "Geluk komt niet vanzelf"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Browsers, e-mailprogramma's en internet software”