17
Hans , als je hier nog een keer bent, ik heb een Cisco , maar al die aanschroefkabels vind ik 10 x niks.
Tind.nl-Hans schreef:Ik heb al jaren UPC en ik heb nog nooit problemen gehad ( op een storing hier en daar na )
Ik zat bij UPC toen het nog Chello heette en ben overgestapt toen ADSL hier in het dorp te verkrijgen was.
Omdat ik bij Chello een standaard abonnement van 4MB had en ik bij ADSL van telfort wel 20MB kreeg ( effectief 8MB maargoed ) stapte ik over naar Telfort.
Later kwam UPC met een aanbod om voor hetzelfde geld als wat ik voor Telfort betaalde met een 25 MB abonnement.
Aangezien ik maar 8MB haalde bij Telfort vond ik dit interessant.
Nu zit ik op 50MB/HD/TEL van UPC voor €52,00 per maand ( eerste zes maanden €42 ) en ik heb tot de dag van vandaag geen spijt.
Wel een goed punt om op te letten is :
Heb je al een router in je netwerk vraag dan bij de UPC winkel om een modem zonder wifi.
Anders krijg je net als ik een Thomson ( waar ik wel goed mee uit kom ivm TV/WII/PS3 ).
De reviews over deze modem zijn niet spetterend maar ik heb er nog geen probs mee gehad in de 2 jaar dat ik hem nu heb.
Verder heb ik op mijn modem de wifi uitgezet en gebruik ik mijn router als accespoint voor de draadloze apparaten.
Mocht je nog vragen hebben laat het gerust weten en ik kijk of ik je kan helpen.
//Hans
Hans , als je hier nog een keer bent, ik heb een Cisco , maar al die aanschroefkabels vind ik 10 x niks.
18
Helaas ben ik niet bekend met de cisco routers maar je kan altijd hulp vragen op http://www.chelloo.com
Daar zitten meerdere experts.
Daar zitten meerdere experts.
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Van der Toorn Internetdiensten
21
Niet gelijk opgeven.
Er kan natuurlijk altijd wat aan gedaan worden.
Er kan natuurlijk altijd wat aan gedaan worden.
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Van der Toorn Internetdiensten
22
Nee geef ook niet op , kijk vanavond wel heb een nieuwe coax kabel gekocht maar moet zo naar een volleybal toernooi, dus vanavond weer aan de slag.
Beeld was en blokkerig roze en niks te zien net tapijt, kon ook aan de scartkabel liggen, kom ik er dit weekend niet uit, dan laat ik die gratis monteur komen.
Trouwens Hans, weet jij hoe je de mediabox kan ressetten??
Zie vanavond wel of je antwoord hebt gegeven, bedankt alvast.
Beeld was en blokkerig roze en niks te zien net tapijt, kon ook aan de scartkabel liggen, kom ik er dit weekend niet uit, dan laat ik die gratis monteur komen.
Trouwens Hans, weet jij hoe je de mediabox kan ressetten??
Zie vanavond wel of je antwoord hebt gegeven, bedankt alvast.
24
Volgens mij is dat gewoon 0000 ( 4 x nul )
Dat is de standaard pin als hij niet gewijzijgd is.
Dat is de standaard pin als hij niet gewijzijgd is.
De pincode van uw UPC Mediabox is standaard ingesteld op 0000
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Van der Toorn Internetdiensten
25
Okee , dank je, het lag aan de coax kabel , die oude die ik er op had zat een breuk in, had vanochtend vroeg een nieuwe gekocht en net ben ik met de tv aan de gang gegaan werkt toppie.
Van de week doe ik pas internet en de telefoon, hoop dat dat mij ook gaat lukken, want ik heb nog een week onbeperkt bellen bij kpn , dus die wil ik nog effe opmaken.
Bedankt Hans, hoop dat je van de week effe tijd hebt om hier te kijken als het niet lukt.
Van de week doe ik pas internet en de telefoon, hoop dat dat mij ook gaat lukken, want ik heb nog een week onbeperkt bellen bij kpn , dus die wil ik nog effe opmaken.
Bedankt Hans, hoop dat je van de week effe tijd hebt om hier te kijken als het niet lukt.
27
Zou ik niet doen ( behalve als je op vakantie gaat uiteraard )
De standby functie is zelfs goedkoper dan elke keer opnieuw aanzetten.
Het kan geen kwaad en je merkt het echt niet in je stroomverbruik.
De standby functie is zelfs goedkoper dan elke keer opnieuw aanzetten.
Het kan geen kwaad en je merkt het echt niet in je stroomverbruik.
//Hans O0
Van der Toorn Internetdiensten
Van der Toorn Internetdiensten