Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Lucz0r
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: Mijn brein
AM: MalwareBytes 2.0 P
FW: Windows firewall? :p

Scam mail!

di 05 aug, 2014 19:03:37

Hallo,

Er gaat sinds een tijdje een scammail rond!

Ene Dave Dawes zou de loterij gewonnen hebben, en zou dat willen delen met jou, het is inderdaad werkelijkheid dat een Dave Dawes een loterij gewonnen heeft, alleen is dit iemand die zijn identiteit steelt!

'Dave' vraagt om jou I.D, je nummer en een adres. Jij moet wel de bankkosten betalen, dat stort je op een rekening. Ban het geld zie je NOOIT meer iets terug,

Hier de hele mail;

Beste vriend

Dit is een persoonlijke e-mail gericht aan jou. Ik ben Dave Dawes, mijn verloofde en ik won een jackpot loterij van 101 miljoen pond (101,000,000.00 GBP = 128,315,499.32 EUR), en hebben vrijwillig besloten om te doneren het bedrag van 1 miljoen pond (1.000.000,00 EUR = 1,270,437.70 EUR) aan u als een deel van onze eigen goede doel project om het lot van 5 onbekende geluk te verbeteren individuen over de hele wereld plus 15 goede vrienden en familie. Als je ontving deze e-mail dan bent u een van de gelukkige ontvangers en Tevreden contact opnemen met mijn juridisch adviseur Barr.charles gevestigd in Groot-Brittanni?, want ik heb hem gegeven instructies om dit geld zo snel mogelijk aan u te leveren.

U kunt contact opnemen met mijn raadsman Barr. charles Via e-mail [ attorney-raymans-E-MAILADRES VERWIJDERD - Stuur een privébericht naar deze gebruiker i.p.v. een e-mail. ] gewoon vertellen dat je contact met hem onder instructie van Code: BMUTU992 zal hij mijn wil eren en betaalt u binnen Vierde acht uur. Stuur hem je I.D, telefoon en adres voor verificatie en de betaling processing.My geest zal worden opgeheven zodra je dit geld.

U kunt dit controleren door naar de onderstaande webpagina's.

http://www.Telegraph.co.uk/news/news...nd-Family.html

Best of luck,
BMUTU992

Ik ga eens op onderzoek uit, en even kijken wat ik eruit kan halen, updates volgen :)

Kijk uit! ;)

Killer Queen
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (1) Beginner

Re: Scam mail!

za 30 aug, 2014 12:43:29

Heb die ook gehad en heb er op Hotmail veel meer last van dan op Gmail en sommige zijn wekl grappig zoals eentje van de russusche Eileen. :TooFunny:

Hi,

If you are lonely lets meet online right now! I had a bad romance with a moron but this affair is over now.
So I cannot promise I will behave! Enjoy my naughtiness! :-)

Check out my private pics and contact me tonight [ View Profile ]
Maybe I can visit you?

I'm online :-)