Plaats reactie
1
Na wat malware te hebben verwijderd krijg ik de melding Security Center-service is niet gestart, ga ik kijken dan is die gewoonweg verdwenen.
FRST.txt
Addition.txt
malwere.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
losse schreef:Na wat malware te hebben verwijderd krijg ik de melding Security Center-service is niet gestart, ga ik kijken dan is die gewoonweg verdwenen.
Is Security Center verdwenen na het scannen met Malwarebytes of Combofix?

2018-01-18 21:08 - 2018-01-18 21:08 - 000020993 _____ C:\ComboFix.txt <== zou je dit logje ook willen plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Nee, was vooraf al verdwenen voor ik alles heb gescand, ook was mijn Toolbar gewijzigd naar Mail.rus of zo iets.
Laatst gewijzigd door losse op 19 jan 2018 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
5
Hallo,

Waarom scan je nu met AdwCleaner, ik had daar toch niet om gevraagd?
Als je ineens dingen gaat doen tussendoor moet ik afwijken van het help plan wat ik voor je zit te maken en
er kunnen ineens weer dingen verwijderd worden die ik net in een fix wil plaatsen zo word het dubbel werk.
Dus wat wil je nog meer tools uitvoeren of dat we eerst alles op een rijtje zetten?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Ik had die scan al voorheen gedaan hoor, esset online is nu nog een scan bezig en heeft ook 4 bedreigingen gevonden. Wachten we af tot die een logtext heeft? Doen we dan morgen verder. Jij bent de baas hé.
Eset online.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door losse op 19 jan 2018 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
7
losse schreef:Ik had die scan al voorheen gedaan hoor, esset online is nu nog een scan bezig en heeft ook 4 bedreigingen gevonden. Wachten we af tot die een logtext heeft? Doen we dan morgen verder. Jij bent de baas hé.
Ten eerste ik ben niet de baas het is en blijft jou pc, maar het is verstandig om de logjes van de gebruikte tools meteen te plaatsen (dit scheelt dubbel  werk).
Ook dat je tussen door stappen gaat doe zoal je nu bezig bent, ik was een fix aan het maken en daar heb ik niks meer aan dat is zonde van mijn tijd.
Dus doe eerst wat je denkt wat goed is daarna zie ik alles wel verschijnen en buig ik mij wel over alles.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Oké, zal het noooooit nie meer doen hoor :P  Verder blijft alles bij het oude, Security center-service blijft onvindbaar. Dacht een fix gevonden te hebben maar niks is minder waar.
9
Hallo,

Ik ga kijken of ik nog wat kan doen om te herstellen:

Stap 1. AfbeeldingAfbeelding Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Zorg dat de optie volgende optie is aangevinkt: Afbeelding
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

Stap 2.
Download Afbeelding Farbar Service Scanner naar het bureaublad.

Farbar Service Scanner uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FSS.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgende de onderstaande items aan.
    • Internet Services
    • Windows Firewall
    • System Restore
    • Security Center / Action Center
    • Windows Update
    • Windows Defender
    • Other Services
  • Klik vervolgens op de knop "Scan".
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (FSS.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Plaats de inhoud hiervan in uw volgende bericht als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
Hallo,


Stap 1.
Gestart vanaf C:\Users\losse\Downloads <==sleep de tool FRST vanuit die map naar je bureaublad!
AfbeeldingAfbeelding  
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Fixlist.txt

Stap 2.
Download Windows Repair Portable (klik op Download@MajorGreek) http://www.majorgeeks.com/files/details ... table.html
Dit is een zip map mpak die uit en plaats hem op een locatie waar je hem makkelijk kan vinden.
Starten de tool als administrator door middel van de rechter muisknop en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"
Wacht rustig tot het hoofdvenster start:
Afbeelding
Klik nu meteen op de knop Jump To Repairs > Klik nu op Open Repairs > Laat alles aangevinkt staan.
Klik op Start Repairs > Alles word nu doorlopen en indien nodig gerepareerd dit kan enige tijd in beslag nemen.
Is de reparatie klaar, dan wordt dit aangegeven in een nieuw venster, waarin staat vermeld, dat de computer opnieuw opgestart dient te worden.
Klik op de knop OK om de pc opnieuw op te laten starten.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
losse schreef:Is opgelost, hij staat er terug in, hartelijk dank en sorry voor de kleine storing hoor.
Dat is mooi om te horen, na het aanmaken van een onderwerp kan je beter afwachten (ik begrijp dat je van je probleem af wilt).
Maar het maakt dubbel werk niet alleen voor mij maar ook voor jou. :smiley_highfive:
Je mag nog de laatste stap doen:
Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”