Plaats reactie
1
Jullie hebben me begin januari prima geholpen. Ik heb me daarna ook netjes gedragen volgens de richtlijnen die jullie aangaven.
Sinds een paar dagen staat mijn geheugen weer vast: een geheugenbeslag van rond de 95%.
Alles wat ik opstart gaat dus zeer traag.
In taakbeheer heb ik bij details gekeken en wat opvalt is dat NT kernel & system soms 1,2 GB gebruikt en een hostproces voor windows 0,9 GB, terwijl de processor vrijwel stil staat.
Zo mogelijk graag begeleiding hoe dit op te lossen.

Froos
2
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Dank voor de snelle reactie. Bijgaand de files
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Na het klikken op de fixknop liep alles vast. De groene balk die normaal van links naar rechts beweegt bleef hangen. De muis kon ik niet meer bewegen. Na een kwartier heb ik met de aan/uit-knop het systeem gestopt. Bijgaand het log-bestand.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
Liep weer vast, nu op verwijderen tijdelijke bestanden van Mozilla Firefox Profiles. Logbestand herbenoemd en weer gefixed. Beide bestanden als bijlagen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Dat gaat dus niet helemaal zoals het hoort, laten we eerst even een andere controle doen.
Wellicht worden de vastlopers door iets anders veroorzaakt?

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Via telefoon: uitgevoerd wat u me voorstelde. NT Kernel & System terug naar 20000 kb met Windows Defender en naar 80000 kb met Kaspersky. Ook vanmorgen op laag niveau. Dank voor uw advies.
Na afloop van contract met Kaspersky voor een andere beveiliger kiezen.
Nogmaals hartelijk dank!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”