Plaats reactie
31
Want Edge onthoud mijn wachtwoorden niet en dat werkt ook vervelend.
Controleer de volgende Edge instelling:
- Open Edge en klik rechtsboven op de 3 liggende puntjes.
- In het menu dat verschijnt, klik op "Instellingen" en daarna op "Geavanceerde instellingen weergeven".
- Zet de instelling "Aanbieden om wachtwoorden op te slaan" op "Aan".
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
32
Hij stond al op aan. Ik heb hem uit gezet en Edge opnieuw opgestart en weer aan gezet.
Het rare is dat hij bij het inloggen van jullie site het wachtwoord niet onthoudt. Nog vreemder is dat ik me niet op de normale wijze kan inloggen.
Want zodra ik mezelf wil aanmelden en mijn gebruikersnaam wil intikken verdwijnt het inlogscherm. Dus enter ik en dan krijg ik een nieuw inlogscherm en daar kan ik mijn gebruikersnaam wel intikken.
Echter onthoud hij hier, ondanks dat ik het aanvink het wachtwoord niet.

Doe ik iets fout of doet Norton dat of iets anders???
33
Controleer of de instelling "Cookies" in Edge ingesteld staat op "Geen cookies blokkeren".
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
Als er geen problemen zijn met Internet Exploer 11 zou ik die aanraden in plaats van Edge.
Een andere mogelijkheid is Google Chrome.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
36
Verder geen problemen met Edge. Ook het wachtwoord van PCwebplus wordt in IE11 niet onthouden. Dus dat geeft hetzelfde probleem.
Maar ik ga IE11 gebruiken, omdat ik die prettiger vind. Ik heb het niet zo op die nieuwe stijl.
In ieder geval bedankt voor je hulp. Er is waarschijnlijk toch wat geschoond en Firefox probeer ik over een maand nog wel eens. Dan is waarschijnlijk het probleem opgelost die wellicht door de update van Microsoft 10 wordt veroorzaakt.
37
Als je je op dit forum aanmeldt, plaats dan een vinkje bij "Onthouden". Log nu niet uit maar sluit gewoon het tabblad naar dit forum of sluit je browser. Je inlogsessie blijft dan actief.
Bij een volgend bezoek aan dit forum wordt je dan automatisch ingelogd.
 
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
39
Oke, we gaan afronden.

* De gebruikte tools en logbestanden opruimen.
Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Start de tool middels dubbelklik.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Activate UAC
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
De tool maakt een logbestand. Dit hoeft u niet te plaatsen.

* Pas op bij het downloaden en installeren van programma's.
Bestanden downloaden via de website 'softonic.com' en 'cnet.com' kan je beter vermijden aangezien deze vaak voorzien zijn van extra ongewenste software.
Tijdens het installeren van programma's goed opletten of er extra, onnodige software meegeïnstalleerd wordt, zoals toolbars, extensies, plug-ins of browsers.
Deze extra software staat standaard aangevinkt en kan je zonder problemen uitvinken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”