Plaats reactie
1
Geachte heer,

Kortgeleden heb ik een betaalde versie van het programma AvancedSystemCare geïnstalleerd.
Daarvoor had ik al last van Pup. malware op mijn computer. Ik gebruik de nieuwste versie van
Malwarebytes, maar steeds komt de infectie weer terug. Bijgaand de logbestanden van FRST.
Graag uw advies in deze. Met vriendelijke groet,
Bert
Addition.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Hoe traag wil je je pc hebben?

AV: Windows Defender (Disabled - Up to date) {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}
AV: Norton 360 (Enabled - Up to date) {30744133-1E94-7B35-F4A3-82A5AEF1CBAA}
AV: IObit Malware Fighter (Enabled - Up to date) {4D381C57-3C7A-6F22-07EB-639F49E836D4}
AV: Malwarebytes (Enabled - Up to date) {23007AD3-69FE-687C-2629-D584AFFAF72B}
AV: Advanced SystemCare Ultimate (Disabled - Out of date) {91A1210C-78DD-A71C-E865-63DB27C767EE}
HitmanPro 3.7
HitmanPro.Alert
Trojan Remover

Wat zijn allemaal betaalde versies?
Defender weet ik al.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo,
In antwoord op uw bericht het navolgende. Het zijn allemaal betaalde programma's,
behalve Windows Defender. Ik ben zeer gesteld op mijn veiligheid. Mijn computer
werkt niet bijzonder traag. Kennelijk vindt u het wat veel, maar als u voorstelt om
iets te verwijderen, dan verneem ik dat graag van u.

Bert
4
Hallo,

Het blijft jou computer en als je er vijlig bij voelt wie ben ik dan om te zeggen verwijderen.
Maar ik zal wel een toelichting geven op mijn eerste opmerking.

AV: Windows Defender <== Deze valt af want die word als het goed is dor je virusscanner uit gezet.
AV: Norton 360 <== Goed maar zware virusscanner (ik weet niet wat je allemaal in het pakket ervan heb zitten)
AV: IObit Malware Fighter <== Hier krijg ik rillingen van IObit heeft de definities van Malwarebytes en andere bedrijven gestolen en zo goed is hij niet.
AV: Malwarebytes <== Goed programma maar kan vertragen met AV programma's.
AV: Advanced SystemCare Ultimate <== Hier krijg ik rillingen van IObit heeft de definities van Malwarebytes en andere bedrijven gestolen en zo goed is hij niet.
HitmanPro 3.7 <== Ook een goed programma maar je heb ook Malwarebytes al.
HitmanPro.Alert <== Ook een goed programma maar je heb ook Malwarebytes al.
Trojan Remover <== Wel van gehoort maar nog nooit gebruikt, Malwarebytes doet dat ook.

Meerdere AV programma's gaan elkaar ook tegen werken (zie het als meerder kapiteinen op een schip).
Maar als jij je er goed bij voelt zeg het maar dan ga ik je logje verder nakijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo,
Bedankt voor uw reactie. Ik blijf steeds met Malwarebytes infecties verwijderen, maar
dat helpt uiteindelijk niets. Graag dat u even naar het logje wilt kijken. Hopelijk kunt
u een oorzaak vinden.
6
Hallo,

Sleep FRST vanuit je Download map naar je bureaublad.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Uw laatste beschrijving is mij niet geheel duidelijk. Ik zal vermelden welke handelingen ik heb verricht.
1. FRST staat vanuit mijn download op mijn bureaublad.
2. De Fabar Recovery scantool heb ik opnieuw geopend.
3. Daarna verschenen FRST.txt en Addion.txt op het op het bureaublad.
    Met de mededeling: scan voltooid. FRST.txt is opgeslagen in dezelfde
    map FRST tool.
4. Daarna opnieuw de FRST64.exe tool geopend en opnieuw gestart en
    op de knop FIX gedrukt. Krijg dan de de vermelding: geen fixlist gevonden'.
    De fixlist .txt moet in dezelfde map FRST tool (OK)
    Wat is hier fout gegaan?


  
8
Hallo,

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
De fixlist.txt staat onderaan dit bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Hallo,
Ik vind dat ik hiermee maar moet stoppen. Het bijgaande filmpje gaat mij te snel en kan 
dit niet goed volgen. Ik kom hier echt niet. uit. Is er nog een andere manier om tot een
oplossing te komen?
10
Hallo,

Er zijn meer wegen naar Rome dus we gaan een andere tool voor je proberen:

Download Afbeelding ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
ZHPCleaner.txt
ZHPCleaner.txt
Hallo, 
Uw opdracht uitgevoerd. Het programma ZHP werd in eerste instantie door Norton
als onveilig beschouwd. 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Hallo,

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
ZHPCleaner.txt
Hallo,
Hierbij het ZHP Cleaner.txt (na reparatie) Ben benieuwd wat de volgende
stap is. 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Hallo,
Malwarebytes Premium blijft Pup.Optinal.Avanced System Care bedreigingen vinden. (16)
Het programma Advanced System Care Ultimate 10 staat nog op mijn computer geïnstalleerd,
maar gebruik dit heden niet actief.  IK heb dit nieuwe programma sindskort aangeschaft
omdat mijn oude versie was verlopen. Met de oude versie heb ik nooit eerder een probleem
gehad. Deze nieuwe versie heeft ook een virus beveiliging, maar die heb ik uitgeschakeld omdat
dit in conflict kan komen met mijn Norton 360.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”