Plaats reactie
91
Je 1e foto's zijn zogenaamde bios instellingen, daar heb je niet zoveel aan om Windows te herstellen.
Dit was het begin.... in mei toen wij begonnen
De 2 laatste foto's zijn van 11 juli.
Om je wachtwoord mogelijk te herstellen kan je dit bericht eens lezen onder het kopje "Wachtwoord herstellen".
Lukt dat niet, lees dan deze berichten.

Vertel of je hiermee weer kan inloggen in Windows.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
92
Goedenavond, helaas niet gelukt.

Ik wist dat het trikkie was om mijnzelf eigenaar te maken van de pc en alle soft en hardware erop. Verdleuteld met 128 bits encriptie sleutel samen mijzelf eigenaar en of beheerder van alle skiles en certificaten op de com te maken om de andere partij buiten te sluiten. :(
94
Als je niet kan inloggen, hoe weet je dan dat de computer versleuteld is ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
95
De wachtwoorden heb ik laten versleutelen geloof ik want kon een herstel usb maken nu ik terug denk. Maar kan ook zomaar zijn dat het laat was en dat ik dit deel versleuteling uitstelde tot de volgende dag om er dan fris weer mee verder te gaan. Maar ja computer savonds juist afsluiten en code bij computer gelaten zodat ik niets kon kwijtraken of vergeten. Volgende dag de ww gebruiken en word geweigerd. Dus hier houd het op voor mij haha.
96
Met die 'herstel usb' lukt het ook niet ?
Als je niet bij Windows kan inloggen is een remote verbinding via TeamViewer of iets dergelijks niet mogelijk.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
99
Hoi hoi, net terug en heb een computer die weer aan kan en inloggen. Een computerbedrijf in wormerveer heeft hem gekraakt en hij kan weer gebruikt worden.

Hij staat volledig los, niet aangesloten en niet aan geweest.
Nu mijn vraag. En ja weet hij ligt op de rand van netjes. Kunnen jullie mij helpen vanaf nu om op een manier hem te vangen. Bedoel nu is hij uit niet aangesloten of wat dus wil die nu beginnen moet ie binnenkomen aangaan of actief worden. Is dat te zien, is dat te traceren of te vangen. Zodat we de hacker te pakken hebben? Echt aub smeek jullie bijna echt ook wel te triest eigenlijk maar goed :(
100
Prima gedaan.
Doe het volgende:
1. Zorg voorlopig dat er geen enkele manier is dat deze computer verbonden wordt met internet: geen netwerkkabel, geen wifi, geen synchronisatie met Dropbox, OneDrive, Google Sync, en dergelijke.
2: Maak een USB stick met wachtwoordherstel, zie het kopje "Wachtwoord herstellen" op deze pagina.
3: Maak een goede backup van al je belangrijke bestanden.
4.
Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om deze tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Kopieer deze 2 bestanden naar een USB-stick en post ze via een andere computer als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
101
Doe even snel hapje naar binnen heb al wat voorbereidend werk gedaan zodat als me kleine zo slaapt ik zonder stoorzenders of afleidingen aan de gang kan met jullie
102
PeterJ schreef:Prima gedaan.
Doe het volgende:
1. Zorg voorlopig dat er geen enkele manier is dat deze computer verbonden wordt met internet: geen netwerkkabel, geen wifi, geen synchronisatie met Dropbox, OneDrive, Google Sync, en dergelijke.
2: Maak een USB stick met wachtwoordherstel, zie het kopje "Wachtwoord herstellen" op deze pagina.
3: Maak een goede backup van al je belangrijke bestanden.
4.
Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om deze tool te starten.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Kopieer deze 2 bestanden naar een USB-stick en post ze via een andere computer als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
104
Post aub de gevraagde bestanden zoals de tool deze opslaat. Je hebt nu .PDF bestanden gepost, gevraagd zijn .TXT bestanden.
De opmaak van de logjes is nu verminkt geraakt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
105
PeterJ schreef:Post aub de gevraagde bestanden zoals de tool deze opslaat. Je hebt nu .PDF bestanden gepost, gevraagd zijn .TXT bestanden.
De opmaak van de logjes is nu verminkt geraakt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Laatst gewijzigd door retro.bouw op 15 okt 2017 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”