Plaats reactie
136
Het kan zijn dat er een andere ESET scanner gebruikt is. Deze bewaard het resultaat niet automatisch.

Download Afbeelding esetsmartinstaller_enu.exe.
Dubbelklik erop om het te starten.
Vink aan YES, I accept the Terms of Use.
Klik op Start
Selecteer "Enable detection of potentially unwanted applications".
Klik op "Advanced settings".
Zet een vinkje bij:
- Remove found threats
- Scan archives
- Scan for potentially unsafe applications
- Enable Anti-Stealth technology

Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met ESET gaat dan sneller.
Klik op Start
De computer wordt nu gescand. Dit kan een poos duren...
Na het scannen kies je de optie om het resultaat op te slaan in een tekstbestand. Geef een naam en map op die je makkelijk terugvind.
Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner weer in.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
137
Goede avond allemaal hierbij de gevonden log.
andere opdracht ook uitgevoerd maar de optie opslaan was er niet en gaf ook geen fouten aan. gelukkig maar de eerste log gevonden.
log.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
138
Je hebt de ESET scanner blijkbaar 2 keer gestart vandaag. Helaas zijn beide keren geen infecties gevonden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
139
nee klopt helaas
is er iemand hier die mij kan helpen met een vpn of open vpn te maken?
tevens mijn computer weer een beetje opruimen en updaten. want alles loopt langs elkaar en door elkaar kom er niet meer uit.

Tevens had ik gisteren een vraag gesteld ivm de zaak donderdag. ik las dat ik dit gesprek mocht printen enz. en mijn vraag eropwas of jullie mij konden helpen aan een authorisatie symbool of zo iets dergelijks dat wat ik print ook echt is en niet gemaakt?
140
mal.txt
mal.txt
deze is van malwarebyte
PeterJ schreef:Je hebt de ESET scanner blijkbaar 2 keer gestart vandaag. Helaas zijn beide keren geen infecties gevonden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
141
Malwarebytes heeft nog wat malware opgeruimd, waaronder Reimage Repair. Dat kan je beter niet gebruiken.

Je kan de 10 pagina's in dit topic afzonderlijk afdrukken middels de knop afdrukweergave, zie hieronder.
10 pagina's met opeenvolgende berichten/datums en je kan naar dit forum direct verwijzen lijkt me voldoende..
Een soort van digitale handtekening gaat helaas niet. Afbeelding
tevens mijn computer weer een beetje opruimen en updaten. want alles loopt langs elkaar en door elkaar kom er niet meer uit.
Zorg dat Windows Update en virusscanner up-to-date zijn.
Wat wil je nog opruimen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
142
Hallo iedereen, een goede avond. Vandaag was spannend maar heb goed en geen nieuws haha. Heb uitstel gekregen tot 16 november. Houd wel in voor die tijd moet ik aangifte hebben dat gaat lukken en hard bewijs. Dat word moeilijker. Maar goed heb de tijd gekregen.
Heb diverse scanners over mijn computer gegooid en veel gevonden weer ook onbekende/nieuwe sooren. Als deze klaar is en de frst erna post ik ze allemaal
143
Mooi zo. We wachten af.
Pas wel op met het lukraak gebruiken van scanners. Sommige beloven meer dan ze waarmaken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
149
app-2017-10-19.txt
PFRO.log
app-2017-10-19.txt
PFRO.log
ESCANX.LOG
MAILINST.LOG
INST_TSPx.LOG
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”