Plaats reactie
1
Beste PC-web-plus helpers,

Sinds een aantal dagen krijg ik de meeste ranzige pop ups wanneer ik op een link klik.
Zelf heb ik al een aantal dingen geprobeerd voor zo ver mijn kennis reikt. Helaas is het me niet gelukt de oorzaak te achterhalen.
Het probleem is dan ook nog altijd aanwezig, ik hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.

Alvast dank.
rsit log.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
@ Rachida,

:welkom:

Voer onderstaande uit:
Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Hello iEscape,

Dank voor de snelle reactie.
Ik zal het gevraagde uitvoeren. In de tussentijd had ik ook al malwarebytes scan uitgevoerd. Wellicht dat het log hiervan ook nuttig is?
malwarebytes log.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
@ Rachida,

Ja  :good:, voer  FRST uit en plaats in uw volgend bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
:dank: nog voor het vriendelijke welkom  :wink:
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
@ Rachida,

Prima     :good:
Zodra een malware / virus expert online is, wordt u verder geholpen.

Graag gedaan  :good:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Welkom,

Stap 1:
We gaan de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Stap 2:
Start opnieuw Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware.
Indien er een update beschikbaar is sta dit dan toe om deze te installeren.

Doe een nieuwe scan met Malwarebytes en laat daarna de gevonden items verwijderen.
Post het nieuwe logbestand van Malwarebytes als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Fixlog.txt
Malwarebytes heb ik ook al uitgevoerd. Kan alleen het logbestand zo gauw niet vinden.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
Malwarebytes heb ik ook al uitgevoerd. Kan alleen het logbestand zo gauw niet vinden.
Klik in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.


Kan je iets over deze snelkoppeling vertellen ?
=> C:\Users\RBouzaitoun\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\Wire.lnk [2016-05-12]
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”