Plaats reactie
16
kceetje schreef:Ik zie nog steeds cleanserp.net staan voordat google me doorstuurd :(
En je heb allebei die stappen gedaan?
Verwijder Google Chrome eens even geheel van de computer en voer daarna oldchromeremover uit.
Maak eerst indien nodig een backup van je bladwijzers: http://www.clickx.nl/hintsentips/123974 ... adwijzers/
 
Ga naar Start > Configuratiescherm > Software "Programma's en Onderdelen".
Selecteer Google Chrome en verwijder deze geheel van de computer.
 
Download vervolgens Afbeelding Old Chrome Remover naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op OldChromeRemover-0.5 en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Er verschijnt nu een zwart commandprompt scherm, wacht vervolgens tot de onderstaande melding verschijnt.
  Afbeelding  
  • Druk vervolgens op de toets Y om de verouderde versie(s) van Google Chrome te verwijderen.
  • Krijg je de melding "chrome not detected” sluit je het programma en herstart je computer.
  • Wanneer dit gereed is klikt u op een willekeurige toets, b.v. de spatiebalk om het programma te sluiten.
  • Herstart de computer en download Google Chrome en installeer deze opnieuw.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
17
Aaahhrrggggg... Nog steeds hetzelfde.
Ook in de optie: zoekmachines beheren staat hij nog steeds (daar kan ik hem alleen niet uit verwijderen)
18
Hallo,

Download Afbeelding OTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op "OTL.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" Afbeelding.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
Hallo,

Start OTL opnieuw.
  • Kopieer en plak In het Custom Scans/Fixes Afbeelding veld de onderstaande code.

    Code: Selecteer alles

    :Commands
    [CREATERESTOREPOINT]
    :OTL
    O1 - Hosts: 0.0.0.0 serius.mwbsys.com
    
    :Files
    
    :Commands
    [purity]
    [EMPTYFLASH]
    [resethosts]
    [emptytemp]
    [reboot]
  • Klik vervolgens op de Run Fix knop, bovenaan het venster.
  • Laat het programma ongestoord zijn werk doen. De pc zal na afloop opnieuw opgestart worden.
  • Na het opnieuw opstarten word een nieuw logje geopend plaats dat in je volgende antwoord.

Download Afbeelding ResetBrowser naar het bureaublad.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op ResetBrowser.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Als het scherm "About ResetBrowser" opent klik daar dan "OK".
  • Het scherm van "ResetBrowser" opent.
Afbeelding
  • Klik op Reset Chrome.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
21
Hmm... Krijg nog steeds cleanserp.net te zien :(
Dus hierbij weer mijn volgende logje :D
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
23
Ja als ik chrome opstart en willekeurig iets zoek dan zie ik eerst cleanserp.net in beeld voor hij verder springt. 
Daarnaast ook als ik kijk in de zoekmachines van chrome.
30
kceetje schreef:In IE lukt dat wel maar in chrom niet. 
Ik kan daar alle zoekmachine beheren, behalve cleanserp.net.
Gebruik je de Synchronisatie van Chrome?
Scan nog eens met Farbar Recovery Scan Tool (zet indien nodig eerst een vinkje voor Addition) en klik daarna op scannen.
Plaats de nieuwe logjes weer als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”