Plaats reactie
19
en als ik die pop up dan uitdoe verschijnt een pop up dat ik mijn computer moet herstarten om het programma met al zijn onderdelen te verwijderen.
wat volgens mij niet gebeurd is want de snelkoppeling van het programma staat nog op mijn bureaublad
20
Je zegt "bij het gebruik van de  mb-clean-3.1.0.1014(1) tool".
Ik heb gevraagd om SystemLook_x64 uit te voeren, niet de mb-clean tool.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
PeterJ schreef:Alleen de Malwarebytes Cleanup Utility aub.
Ik moest eerst dit nog eens uitvoeren en daar kreeg ik het venster met de fout ...
Pas daarna moest ik de look tool gebruiken en de door u opgegeven regels invoeren :)
24
Oke. We gaan de restanten van Malwarebytes opruimen.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
26
Het is niet helemaal goed gegaan.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
30
We gebruiken een ander script.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”