Plaats reactie
16
Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster c:\Windows\Installer en druk op de enter-toets.
Typ in het zwarte venster a829f.msi en druk op de enter-toets.

Start nu de uninstaller voor "Amazon 1Button App" ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
17
Nee, werkt niet helaas. Na indrukken van de enter-toets verschijnt de melding "a829f.msi is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file". 
18
Doe dan het onderstaande:

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster c:\Windows\Installer en druk op de enter-toets.
Typ in het zwarte venster msiexec /uninstall a829f.msi en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Start nu de uninstaller voor "Amazon 1Button App" ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
19
Ik heb gemerkt dat in het zwarte venster na opening standaard C:\windows\system32 staat. Ik heb dit via cd\ <enter> gewijzigd in C:\windows\installer, maar kreeg dan na <enter> de mededeling "windows\installer is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file".
Ik heb dan maar na C;\windows32> msiexec /uninstall a829f.msi ingetoetst en krijg als melding: "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is"

Is dit een verdacht bestand?
20
Is dit een verdacht bestand?
"Amazon 1Button App" is een programma dat ongevraagd je browser-instellingen wijzigt.
Ik heb dit via cd\ <enter> gewijzigd in C:\windows\installer, maar kreeg dan na <enter> de mededeling "windows\installer is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file".

Ik heb dan maar na C;\windows32> msiexec /uninstall a829f.msi ingetoetst
C:\windows\system32 staat standaard in het zwarte venster. Waarom doe je niet wat vraag:
Typ in het zwarte venster c:\Windows\Installer en druk op de enter-toets.
Typ in het zwarte venster msiexec /uninstall a829f.msi en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

De manier die jij volgt werkt namelijk niet.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
21
Beste Peter. Ik heb steeds precies gedaan wat je vraagt. Ik kan in het zwarte venster enkel iets intypen na de prompt c:\windows\system32>. Als ik dan C:\windows\installer intyp krijg ik na <enter> de mededeling "windows\installer is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file", waarna weer de prompt C:\windows\system32 verschijnt. Dat heb ik je in eerdere berichten al gemeld. En als ik daarna msiexec /uninstall a829.msi.intyp, krijg ik de melding "Weet u zeker dat u de installatie van dit productongedaan wilt maken?. Na "ja" verschijnt dan de mededeling uit mijn vorige bericht "Kan dit installatiepakket niet openen. Controleer of het pakket bestaat en of u toegang tot het pakket hebt, of neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig Windows Installer-pakket is". Ik weet niet wat ik verder nog kan doen.
22
:oops: Excuus, er is wat fout gegaan in de eerste opdrachtprompt commando.

Typ in het zwarte venster cd c:\Windows\Installer en druk op de enter-toets.
Typ in het zwarte venster msiexec /uninstall a829f.msi en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Lukt het de-installeren nu wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
23
Goedemorgen Peter. Opdracht uitgevoerd. Nu is wel de Windows Installer opgestart en begonnen met de-installeren. Toen ik daarna echter via het Configuratiescherm weer de lijst met geïnstalleerde programma's opzocht stond Amazon 1Button App er nog steeds in, ook na een keer afsluiten van opnieuw opstarten van de laptop.
24
Nu is wel de Windows Installer opgestart en begonnen met de-installeren.
Is de de-installatie wel afgerond ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
26
Start opnieuw Afbeelding SystemLook_x64 middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook

Code: Selecteer alles

:reg
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\C3F6D7A0BA2FDE84EB329997B1FF786D
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\C3F6D7A0BA2FDE84EB329997B1FF786D\InstallProperties
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{0A7D6F3C-F2AB-48ED-BE23-99791BFF87D6}
:regfind
C3F6D7A0BA2FDE84EB329997B1FF786D
Klik op de knop Look om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
28
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Is "Amazon 1Button App" nu verdwenen ?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”