Plaats reactie
47
ik heb skype gedeïnstalleerd, bing stond nergens tussen, maar ik weet als men
msn opstart voor outlook en zo dat daar de bing staat als zoeker
ik zal ondertussen heropstarten
51
Hallo,

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
54
hier volgt alles opnieuw, eerst wel de scannow gedaan en dan nog es dat andere
en heel goed opgelet op alles...
logje volgt en er staat wel iets in nu
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
55
Dit ziet er allemaal keurig uit.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de linker kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
56
terwijl ik uw bericht kreeg kwam die melding er weer op!
ik had al ccleaner staan en het de aktie gedaan (ik zag daar wel toen ik moest opslaan die bing staan!)
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
58
en tot hiertoe, de pc stond gewoon aan, maar anders kwam het er ook direkt op, nog niks van melding!!
maar ik heb een vraagje (de pc is van mijn zus 75jaar..) zij heeft dus altijd als startblad msn, en daar staat
die bing zoeker vanzelf in..
misschien kan ik eens proberen dat te doen, msn.com als startpagina weer zetten en zien (vandaar gebruikt ze outlook en zo)
of er iets gebeurt???
59
Dus na het uitschakelen van die regel is de melding niet meer verschenen? Dat is dan in ieder geval goed nieuws.
De zoekmachine van BING op de website van MSN lijkt me niet het probleem, die kan immers niet die melding veroorzaken.
Met andere woorden kan je msn.com dus prima als startpagina instellen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
60
ok ik heb dat gedaan en zie dus die zoeker van bing, ik laat hem nog wat opstaan voor ik hem ga terugdragen
op hoop van zege ....
In ieder geval reeds heel heel erg bedankt voor alle moeite en help!!!!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”