Plaats reactie
16
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
17
ik heb frst gedaan en eerst fixlist naar mijn werkblad geplaatst (waar ook frst staat
als bijlage het logje
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
18
sorry ik had terug scan gedaan ipv fixit!!! heb dit nu gedaan en de pc statte op in gewone modus,
de fixit heb ik moeten doen weer in veilige modus want firefox startte niet
hier dus het logje van fixit
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
de melding heb ik daarnet weer gehad, en ik had niets verder op deze pc gedaan, ik kijk
gewoon in mijn mail op mijn laptop of er een nieuwe melding is.
ik zal nu de google chrome proberen
21
ik heb dus firefox afgesloten en probeer google chrome, krijg een scherm "you"  and add a person
of other person, heel raar, dus niet gedaan
ik zet hier ook mijn telenet mail in gang  omdat ook raar ik zit in het forum doe vernieuwen en
krijg niet de laatste berichten! ik heb dus uitgelogd en opnieuw ingelogd om    het laatste bericht te hebben
tot zover
23
Hallo,

1. Firefox terugzetten naar de standaardtoestand:

Klik hier voor de uitgebreide handleiding om Firefox te resetten.
  • Klik op de menuknop Afbeelding en klik daarna op Help Afbeelding .
  • Kies Probleemoplossingsinformatie vanuit het menu Help.
    • Als u het menu Help niet kunt benaderen, typ dan about:support in uw locatiebalk om de pagina Probleemoplossingsinformatie zichtbaar te maken.
  • Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Probleemoplossingsinformatie op de knop Firefox opfrissen...
    Afbeelding
  • Klik in het bevestigingsvenster dat verschijnt op Firefox opfrissen om verder te gaan.
  • Firefox zal worden gesloten en opnieuw worden ingesteld. Zodra dit is gebeurd, zal een venster de geïmporteerde gegevens weergeven. Klik op Voltooien en Firefox zal worden geopend.

2. Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

Klik hier voor de uitgebreide handleiding om Google Chrome te resetten.
  • Open Chrome op uw computer.
  • Klik in de rechterbovenhoek op Meer Afbeelding Instellingen.
  • Klik onderaan het scherm op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen resetten' op Instellingen resetten.
  • Klik op Resetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.
    Afbeelding
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.
Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
24
kan ik dit allemaal doen in veilige modus?? want ik vrees in normale modus dat het niet zal gaan, of  probeer ik dat wel eerst daarin??
26
hallo, ik heb het allemaal gedaan in normale modus. Firefox alles ok
toen ik dan met google chrome begon kwam er weer de melding, maar ik heb verder gedaan
en blijkbaar is dat ook gelukt.
Moet ik nu de pc heropstarten of volgen er nog stappen??
28
hallo, ik heb heropgestart, normale modus, en eerst met firefox geprobeerd, eens een weerbericht in australie
opgezocht, geen probleem (maar misschien niet langgenoeg gewacht; en ook de msn pagina geprobeerd, en ok
dan met google chroom, en terwijl ik daar naar jullie site wou gaan en proberen aan te melden kreeg ik
terug die melding!!
29
en ondertussen zit ik al zolang met firefox bezig en ga ondertussen naar anders sites
en ik wou net zeggen en er gebeurt niets, als die melding er ook is terug!!!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”