Plaats reactie
1
Zoals de titel al zegt........ mijn laptop start niet meer op. Ik kom tot net voorbij het login scherm en na het inloggen wordt de boel zwart en gebeurd er niks meer. Als ik heeeeeeeeeeeeel lang wacht dan start ie wel op, maar werkt er bijna niets. Heel erg frustrerend dit. Ik heb al een paar keer de veilige modus geprobeerd en ook daar krijg ik problemen, onder andere deze zin 'Microsoft edge kan niet worden geopend met het ingebouwd administratieaccount. Meld u aan met een ander account' Help help help, ik heb mijn computer nodig voor mijn zaak, ik heb nu geen geld voor een nieuwe en ik ben ff ten einde raad. Oja, cc cleaner heb ik ook al gedaan. Verder krijg ik bij alles wat ik open deze melding, ik zit nu op Chrome, want Firefox, IE, Thunderbird, etc, het wil niet meer werken.
2
Welkom,

Geen paniek, daar schieten we niets mee op.
De melding dat Edge niet werkt kan komen doordat je in veilige modus gestart bent.

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

Na het scannen:
Download ListChkdskResult.exe (by SleepyDude) en bewaar het op je bureaublad.
Rechtsklik op Afbeelding ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen. Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”