Plaats reactie
1
Browsers lopen steeds vast of reageren niet meer, dit is de pc van mijn vriendin en weet eigenlijk niet zo veel over de foutmeldingen.
Malwarebytes 21.08.2017.txt
Addition_21-08-2017 13.26.01.txt
FRST_21-08-2017 13.26.01.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Welkom,

Er zijn sporen van ComboFix gevonden. Het gebruik van Combofix op eigen houtje is absoluut af te raden.
Een driver van een Brother printer start op maar er lijkt geen Brother printer aanwezig. Kan je daar iets over zeggen.

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen, indien aanwezig:
  • Advanced SystemCare
  • Panda Safe Web
Herstart de computer.

Stap 2:
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Post tevens het logbestand C:\ComboFix.txt als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Hoi Peter,

Inderdaad, er is geen printer aanwezig, de pc staat bij mij en de printer staat bij haar, zo komen we goed overeen, we wonen namelijk niet samen. :P
  • Advanced SystemCare en Panda Safe Web  zijn nergens vermeld.
  • Ik dacht die een paar dagen geleden al verwijderd te hebben.  Combofix.txt staat er ook niet meer hoor.
    Fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Stap 1:
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Dubbelklik op Afbeelding FRST.exe om de tool te starten.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Stap 2:
Doe een nieuwe scan met Malwarebytes en laat alle gevonden items verwijderen.
Klik daarna in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Stap 3:
Download Afbeelding AdwCleaner (by Malwarebytes) naar je bureaublad.
Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Akkoord als het venster "Gebruikersvoorwaarden" verschijnt.
Klik op Scan.
Er wordt eerst gecontroleerd of er updates beschikbaar zijn en zo nodig gedownload.
Na het scannen, klik op Opruimen.
In het venster 'Malwarebytes AdwCleaner – reiniging' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie kan een zwart venster verschijnen. Klik dit niet weg, dit gebeurt automatisch.
Na het verwijderen:
In het venster 'Herstart' klik op 'Reboot nu'.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
Hoi, pc is al terug bij mijn vriendin en zodra ik er naartoe ga voer ik het gevraagde uit, voorlopig loopt alles beter dan voorheen en nog geen vastlopers gehad. 
9
Fixlog.txt
AdwCleaner[S2].txt
Om een of andere reden blijft adware hangen bij het verwijderen , krijg een melding waar ik niks van begrijp. Heb adware 2x uitgevoerd maar blijf de melding krijgen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
AdwCleaner[C1]11.txt
3de keer, goede keer, is gelukt deze maal.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Nogmaals uitgevoerd om zeker te zijn.
AdwCleaner[S4].txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
G morgen, de klachten zijn nu verdwenen, alleen nog ergens iets van als ze een filmpje wil openen op FB hoort ze wel geluid maar ziet ze geen beeld, zal wel iets aan de instellingen zijn en zal er vandaag eens naar zien of de flashplayer moet worden bij gesteld. Anders prima werk van jou, bedankt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”