Plaats reactie
1
Hallo,
hopelijk is er hier iemand die me kan helpen. Sinds een week of 2 lijkt mijn browser (edge) gehijacked te zijn. Om de haverklap ga ik niet naar de pagina waar ik heen wil, maar naar een andere. Ook is het vaak dat als ik op iets klik op een pagina (bv een submenu) ik ineens een extra pagina krijg. Ga ik terug en klik nogmaals op dezelfde plek, dan gebeurd er niks. Oh, en alle popups en paginas waar ik heen gestuurd word, zijn sexueel getint. En als ik op www.google.nl in de zoekbalk ga typen, verschijnt er helemaal bovenin de pagina ineens een zoekbalk, die mij naar yahoo doorstuurd. Allemaal errug irritant.
Ik heb al heel wat antimalware en antivirus progammas er over heen gehaald, maar geen een vind iets. Hitman, malwarebytes, roguekiller, zemana,...
Oh, malwarebytes merkt wel op dat er een rare site komt, en houd die dan wel tegen. Alleen niet altijd....
iemand een idee hoe ik dit kan verwijderen?
Bij voorbaat dank.
2
Voer onderstaande uit:

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”