Plaats reactie
1
Goedemorgen, Ik krijg in Firefox en Chrome (IE weet ik niet want gebruik ik eigenlijk niet) een zeer irritante pop up van best / better price found. Ik heb adwcleaner en avast browser cleanup gebruikt om de laptop met windows 10 te controleren maar dit heeft geen resultaat opgeleverd. Wie kan helpen?
2
Hallo,

Om je beter te kunnen helpen heb ik je naar de juiste plaats gezet, dus we gaan hier verder.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Hallo,

Ik zie sporen van McAfee nog op deze pc die waarschijnlijk niet meer word gebruikt.
Deze sporen (bestanden) heb ik verwerkt in de fix, gebruik je nog wel McAfee voer dan deze fix niet uit en meld het eerst.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
McAfee gebruik ik inderdaad niet en heb ik nog nooit gebruikt dus ik heb de fix uitgevoerd en het logbestand bijgevoegd. Groet Marcel
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Start op in veilige modus handleiding
Plaats een bolletje bij: Netwerk in plaats van Minimaal.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    mfefire;s
    mfemms;s
    mfevtp;s
    cfwids;s
    mfeaack;s
    mfeavfk;s
    mfeelamk;s
    mfefirek;s
    mfehidk;s
    mfewfpk;s
    C:\Program Files\Common Files\McAfee;fs
    C:\Windows\system32\mfevtps.exe;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\cfwids.sys;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeaack.sys;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeavfk.sys;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeelamk.sys;f 
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfefirek.sys;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfehidk.sys;f
    C:\WINDOWS\System32\drivers\mfewfpk.sys;f
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hallo abbs, het lukt me niet. Wanneer ik windows opstart in de veilige modus met netwerk ipv minimaal heb ik geen verbinding het het internet. Ik heb dus eerst in de normale modus zoek.exe gedownload naar het bureaublad. Daarna probeer ik de code uit dit bericht met de optie ´selecteer alles´ te selecteren en te kopieren. Dit lukt ook niet. Dit is alles wat ik kan kopieren maar ik denk dat dit niet de volledige code is
zoek.txt
Wanneer ik daarna windows opstart in de veilige modus en ik probeer zoek.exe als administrator uit te voeren reageert er niets. Wat doe ik fout?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Hallo,

Herstart je pc en voer zoek.exe uit in normale modus.(virusscanner moet wel uitstaan)
Kopieer en plak déze dik gedrukte code in zoek.exe:

mfefire;s
mfemms;s
mfevtp;s
cfwids;s
mfeaack;s
mfeavfk;s
mfeelamk;s
mfefirek;s
mfehidk;s
mfewfpk;s
C:\Program Files\Common Files\McAfee;fs
C:\Windows\system32\mfevtps.exe;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\cfwids.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeaack.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeavfk.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfeelamk.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfefirek.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfehidk.sys;f
C:\WINDOWS\System32\drivers\mfewfpk.sys;f
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Hallo,

Dat is zeker gelukt :good:

Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”