Plaats reactie
17
Dramatisch! Op Amazon krijg ik nog steeds better price found in Firefox maar in Chrome krijg ik alleen maar reclame als ik een recept voor erwtensoep open. Je wilt het niet geloven
19
Na reset Firefox moest ik lastpass opnieuw installeren. De reclame van Best Price lijkt verdwenen. Maar wanneer ik deze link open: http://erwtensoep.eu/bruine-bonensoep-2/ in Firefox of Chrome word je niet vrolijk van de reclame. Ik denk wel dat Best Price verdwenen is uit Firefox. Wellicht hebben we te maken met 2 verschillende pop ups. Alhoewel het in geen pop up betreft maar reclame rechtstreeks in de menubalken van de website. Ik weet niet of ik een printscreen (in .PNG) kan toevoegen? Je weet niet wat je ziet!
20
Ik heb Internet Explorer ook even geprobeerd met dezelfde url maar daar zie ik ook dezelfde irritante reclameboodschappen verschijnen.
21
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download  Afbeelding ZHPCleaner via onderstaande link:
- ZHPCleaner (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER !')
Bewaar het op je bureaublad.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
22
Ik denk dat ik definitief verlost ben van Better Price. Deze zie ik gelukkig niet meer
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
23
Hallo,

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

Start opnieuw Afbeelding ZHPCleaner.
  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Klik op "Repareer".
  • Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
  • Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
26
Better price zie ik gelukkig niet meer maar als ik op de website kijk met het recept voor erwtensoep, dan zie ik nog steeds ongewenste reclame. Ik denk dat het te maken heeft met websites die ik recentelijk heb bezocht want daar zie ik reclame van. Maar ook van een website die ik nog nooit heb bezocht. Groeten Marcel
29
Hallo,

Dan gaan we de laatste stap doen: (je mag de adblock op PcWebPlus uit doen zodat wij gratis kunnen blijven bestaan ;)  )

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”