Plaats reactie
31
Hallo,

Hoe gaat het met opstarten als al je programma's zijn uitgeschakeld?
Ik laat de items die zijn gevonden (in Mbam) een week in quarantaine en daarna verwijder ik ze, het kan nog wel eens voorkomen dat er een item instaat die niet weg mag.
Je moet altijd de "optionele lijst" eens door lopen, er kunnen items instaan die jij wel gebruikt (talen pakketten heb jij niet nodig).
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
32
Hey Abbs,

Alle programma's zijn nog steeds uitgeschakeld behalve AVG, want dat lukt om 1 of andere reden niet. 'Failed to enable/disable startup item: Acces denied'
Het maakt niet uit of ik CCleaner start als administrator.


Het opstarten naar bureaublad gaat nu sneller dan het in tijden heeft gedaan! Alleen duurt het daarna nog zo een drie minuten voordat alles alsnog is geladen. Gedurende deze tijd kan ik geen programma's starten zoals onder andere paint, wel kan ik mappen openen en afbeeldingen bekijken met Windows Photo Viewer. (ik weet niet of je hier wat aan hebt maar ik probeer gewoon alles door te geven wat ik opmerk)

Ook gaf AVG tijdens het opstarten/laden in de taakbalk een icoontje weer met een (!) uitroepteken:

Afbeelding (Dit is na anderhalf minuten wachten)

Na op het AVG icoontje te hebben geklikt kreeg ik het volgende scherm te zien:
Afbeelding
Daarna kreeg ik van AVG het advies om de pc opnieuw op te starten. 


En nu krijg ik de 'UI Failed to Load' melding zonder dat ik daarvoor op het icoontje moet dukken.  (misschien avg herinstalleren ofzo...?) 

Bedankt voor alle hulp tot nu toe!  :) 
33
Oke, ff een update. Pc paar keer opnieuw gestart. AVG doet nu normaal. Wel begon na 1 van de restarts de luchtkoeler onophoudelijk te blazen als een gek.
35
Hey,
Srry voor het niet reageren. Gister geprobeerd AVG te verwijderen zoals het staat uitgelegd in de link. Tot nu toe nog geen succes... Vanochtend kreeg ik na een zoveelste poging een paar pop ups met foutmeldingen. Ik heb er nog een screenshot van kunnen maken. Maar had geen tijd meer om te versturen. Dat doe ik morgen. Goed weekend verder :)
38
Hallo,

Heb je ook getest toen AVG verwijdert was? (het opstarten)
Je mag ook als weer terug zetten bij de opstarters wat je via msconfig uit had gezet.
We gaan je schijf even na kijken.

Download Afbeelding Crystal DiskInfo naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Het programma wordt nu uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel   - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood  - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, worden de gegevens van de harde schijf getoond
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.
Afbeelding
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Hey,

Ja. Met AVG verwijdert was er geen verschil merkbaar.
Hier zijn mn screenshots (Heb ook m'n andere schijf erbij, ik weet dat mn pc er niet op draait, maar just in case)
C: Afbeelding E: Afbeelding
40
Hallo,

Dat ziet er allemaal netjes uit:

Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.


Doe ook schijfopruiming en defragmenteren: Uitleg.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
41
Hey,

Alle tools zijn nu weg en de schijf opgeruimd/gedefragmenteerd (1% fragmented)  (Y)! 

Is er nog iets wat ik kan doen..? 

Die files in de MWAB quarantaine verwijderen ofzo? 
Afbeelding
43
Hey,

Oke dan (Y)

Heel erg bedankt voor alle hulp! M'n pc is weer helemaal goed :) Erg aardig van je/jullie (UNITE).

Ik zal dit forum zeker aanraden aan mijn vrienden.

Nogmaals bedankt :)
45
Born2Four schreef:Hey,  

Oke dan (Y)

Heel erg bedankt voor alle hulp!  M'n pc is weer helemaal goed :)  Erg aardig van je/jullie (UNITE).

Ik zal dit forum zeker aanraden aan mijn vrienden.  

Nogmaals bedankt  :)
UNITE waar we trots op zijn:
If you are being helped by a member of UNITE, you can be assured that you are receiving help from a well trained malware fighter who has the support of hundreds of the industry’s best experts…
UNITE members are people from all walks of life who have taken the time to graduate from at least one of the big online training institutions, or have comparable experience. Each institution runs completely independently, but each has one goal in mind: the safe and successful removal of malware from every victim’s computer.

Maar bedankt en graag gedaan (ook voor de donatie) :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”