Plaats reactie
1
 Ik heb een tijdje de geügrade versie van Malwarebytes gebruikt en wat mij opviel is dat er bijna om de haverklap een pop up verscheen met de melding dat een dreiging is tegengehouden en wat dies meer zij.
Maar als ik de gratis versie gebruik wordt er niks gevonden bij de handmatige dagelijkse scan, moet ik mij nu ge***** voelen of is er hier iets anders aan de hand?
2
Samuel schreef: Ik heb een tijdje de geügrade versie van Malwarebytes gebruikt en wat mij opviel is dat er bijna om de haverklap een pop up verscheen met de melding dat een dreiging is tegengehouden en wat dies meer zij.
Maar als ik de gratis versie gebruik wordt er niks gevonden bij de handmatige dagelijkse scan, moet ik mij nu ge***** voelen of is er hier iets anders aan de hand?
Dat doet nu als het goed is je actieve-virusscanner, daarom word er meestal niks gevonden. De gratis Mbam moet je nu zien als aanvulling op je virusscanner, Mbam is nu echt alleen om malware/adware te verwijderen die binnen kan komen via het downloaden van gratis software of reclame- sites.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”