Plaats reactie
1
Hallo mij pc loopt vast e mail blijft synchroniseren start knop stopt er mee.
Al gedaan eset smart security,adware cleaner,malewarebytes,spybot,avg,clamwin.
Aub hulp
Hijack log heb ik
Dank u
Alex
2
Hallo  :welkom:

Hoe is dit probleem ontstaan?
Waarom de opmerking win32??  krijg je daar een melding van?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!
  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz.(dit is aangeraden om altijd te doen, ook al ervaart u geen problemen met uw computer). Die bestanden kunt u één op één kopiëren naar een USB stick of back-up software gebruiken: Overzicht gratis back-up software.
  4. Schakel de actieve Anti-virus software tijdelijk uit. Deze kan conflicteren met de gebruikte tools en de werking ervan nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht. Lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door. Ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (meestal zijn dit dubieuze of malware/adware gerelateerde programma's).
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.
Je pc is behoorlijk besmet of geweest door het gebruik van diverse tools is het moeilijk te zien wat al is verwijderd of is aangepast, dus voer nr 3 uit de info zeker uit.
Er zit/zat wat in je Boot (opstarten) dus je heb de kans dat je pc ineens niet meer op kan starten (houd er rekening mee als de stappen die we gaan uitvoeren niet lukken je Windows opnieuw moet gaan installeren).

Stap 1.
Ik zie meerdere anti-virus programma's verwijder die zodat je er één overhoud:(ik weet dat je die heb gebuikt om je probleem op te lossen)
AV: AVG Antivirus
AV: ESET Smart Security
AV: ClamWin Free Antivirus 0.99.1
AVG PC TuneUp <== verwijder deze ook als die niet gekocht is.
WinPcap 4.1.2 <== heb je bewust voor dit programma gekozen?
Spybot - Search & Destroy <== deze mag ook weg.(je heb Malwarebytes ook al)

Stap 2.
Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Hallo,

Dan gaan we de goede kant op:
Probeer de volgende logjes we als bijlage erbij te plaatsen.

Stap 1.
Download de Afbeelding Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.
Klik hier voor de complete / uitgebreide handleiding van de Emsisoft Emergency Kit.
  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" opent, wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u op "Malware scan" wanneer u de melding "om PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.
    (Het logbestand is teven terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam scan_xxxx.txt).

Stap 2.
Dubbelklik op Afbeelding FRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Emsisoft Emergency Kit - Versie 2017.10
Laatste Update: 27-11-2017 13:30:15
Gebruikersaccount: DESKTOP-F2TP3RC\Alex
Computernaam: DESKTOP-F2TP3RC
Windows versie: Windows 10x64

Scaninstellingen:

Scanmodus: Malware Scan
Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, Bestanden

Detecteer PUPs: Aan
Scan archieven: Uit
Scan email data bestanden: Uit
ADS Scan: Aan
Bestandsextensiefilter: Uit
Directe schijftoegang: Uit

Scan gestart:    27-11-2017 13:33:54

Gescand:    80037
Gevonden:    0

Scan geëindigd:    27-11-2017 13:34:33
Scantijd:    0:00:39


http://www.filedropper.com/frst2

http://www.filedropper.com/addition2




Eens kijken hoe het nu is alvast zeer veel dank voor uw moeite

Groeten Alex
10
Hallo,

Dat ziet er al stuken beter uit.

Stap 1.
EMSISOFT ANTI-MALWARE mag je weer verwijderen.


Stap 2.
Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner.exe en kies voor "Als administrator uitvoeren".
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Opruimen.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Ok, en hierna nogmaals op Ok om de computer opnieuw op te starten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend. "C:\AdwCleaner[C0].txt"
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

Stap 3.
Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
Fix result of Farbar Recovery Scan Tool (x64) Version: 26-11-2017 01
Ran by Alex (27-11-2017 15:38:47) Run:2
Running from C:\FRST
Loaded Profiles: Alex (Available Profiles: Alex)
Boot Mode: Normal
==============================================

fixlist content:
*****************
start
CreateRestorePoint:
2017-11-25 12:22 - 2017-11-27 12:20 - 000000000 ____D C:\Program Files (x86)\AVG
2017-11-25 12:19 - 2017-11-27 12:20 - 000000000 ____D C:\Users\Alex\AppData\Local\AvgSetupLog
2017-11-25 12:19 - 2017-11-27 12:16 - 000000000 ____D C:\Users\Alex\AppData\Local\Avg
2017-11-25 12:19 - 2017-11-27 12:16 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Avg
ContextMenuHandlers1: [PrivaZer] -> {7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => C:\PROGRA~2\PrivaZer\PRIVAM~1.DLL -> No File
ContextMenuHandlers2-x32: [PrivaZer] -> {7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => C:\PROGRA~2\PrivaZer\PRIVAM~1.DLL -> No File
ContextMenuHandlers3-x32: [PrivaZer] -> {7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => C:\PROGRA~2\PrivaZer\PRIVAM~1.DLL -> No File
ContextMenuHandlers4: [PrivaZer] -> {7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => C:\PROGRA~2\PrivaZer\PRIVAM~1.DLL -> No File
ContextMenuHandlers6-x32: [PrivaZer] -> {7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => C:\PROGRA~2\PrivaZer\PRIVAM~1.DLL -> No File
ShortcutWithArgument: C:\Users\Alex\Desktop\YouTube.lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) ->  --profile-directory=Default --app-id=adnlfjpnmidfimlkaohpidplnoimahfh
ShortcutWithArgument: C:\Users\Alex\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Chrome-apps\YouTube (4).lnk -> C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe (Google Inc.) ->  --profile-directory=Default --app-id=adnlfjpnmidfimlkaohpidplnoimahfh
EmptyTemp:
end
*****************

Restore point was successfully created.
C:\Program Files (x86)\AVG => moved successfully
C:\Users\Alex\AppData\Local\AvgSetupLog => moved successfully
C:\Users\Alex\AppData\Local\Avg => moved successfully
C:\ProgramData\Avg => moved successfully
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\PrivaZer => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\Drive\ShellEx\ContextMenuHandlers\PrivaZer => key removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => key not found
HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\PrivaZer => key removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => key not found
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\PrivaZer => key removed successfully
HKLM\Software\Classes\CLSID\{7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => key not found
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\PrivaZer => key removed successfully
HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{7691BE2F-3D79-AADE-9C87-4D6EBCC76682} => key not found
C:\Users\Alex\Desktop\YouTube.lnk => not found.
C:\Users\Alex\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Chrome-apps\YouTube (4).lnk => Shortcut argument removed successfully

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 6053888 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 5457385 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B
Windows/system/drivers => 3599 B
Edge => 0 B
Chrome => 142172512 B
Firefox => 51927300 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Default => 0 B
Users => 0 B
ProgramData => 0 B
Public => 0 B
systemprofile => 0 B
systemprofile32 => 0 B
LocalService => 7386 B
NetworkService => 0 B
Alex => 4560861 B

RecycleBin => 8544 B
EmptyTemp: => 200.5 MB temporary data Removed.

================================


The system needed a reboot.

==== End of Fixlog 15:39:23 ====
 # AdwCleaner 7.0.4.0 - Logfile created on Mon Nov 27 14:16:46 2017
# Updated on 2017/27/10 by Malwarebytes
# Running on Windows 10 Enterprise (X64)
# Mode: clean
# Support: https://www.malwarebytes.com/support

***** [ Services ] *****

No malicious services deleted.

***** [ Folders ] *****

No malicious folders deleted.

***** [ Files ] *****

Deleted: C:\END
Deleted: C:\Users\Alex\Desktop\Youtube.lnk


***** [ DLL ] *****

No malicious DLLs cleaned.

***** [ WMI ] *****

No malicious WMI cleaned.

***** [ Shortcuts ] *****

No malicious shortcuts cleaned.

***** [ Tasks ] *****

No malicious tasks deleted.

***** [ Registry ] *****

No malicious registry entries deleted.

***** [ Firefox (and derivatives) ] *****

No malicious Firefox entries deleted.

***** [ Chromium (and derivatives) ] *****

No malicious Chromium entries deleted.

*************************

::Tracing keys deleted
::Winsock settings cleared
::Additional Actions: 0



*************************

C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C0].txt - [2560 B] - [2017/3/25 18:56:53]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C1].txt - [1377 B] - [2017/11/25 11:8:26]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[C2].txt - [1427 B] - [2017/11/26 17:25:48]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S0].txt - [2384 B] - [2017/3/25 18:8:27]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S1].txt - [1407 B] - [2017/11/25 11:4:17]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S2].txt - [1253 B] - [2017/11/26 17:21:31]
C:/AdwCleaner/AdwCleaner[S3].txt - [1420 B] - [2017/11/27 14:14:57]


########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C3].txt ##########
14
Hallo( taakbalk )het is gewoon de startknop Windows vlag deze pakt hem niet kun je niet bij de programma's soms wel meestal niet
En als ik e mail opstart loopt hij bij het synchroniseren vast
15
Hallo,

Je startknop linksonder doet het af en toe niet bedoel je.

Klik linksonder op het vergrootglas > typ cmd > klik met je rechtermuis knop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Afbeelding Typ in het zwarte venster sfc /scannow en druk op de enter-toets. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Als dit klaar is maak je een screenshot en update het bestand naar http://imgdumper.nl
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.
Meldt of er problemen gevonden dan wel gerepareerd zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”