Plaats reactie
1
Waarschijnlijk heb ik zelf iets raars gedownload of op iets onbetrouwbaars geklikt (weinig ervaring met computers etc.), maar sinds vanmorgen heb ik opeens yahoo als zoekmachine en kan dit niet veranderen bij de instellingen van google chrome. 
Toen ik daarna ging kijken wat er in de zoekbalk stond zat ik de naam chromesearch.win staan. 
Verder heb ik AdwCleaner al gebruikt en Malwarebytes ook, hier uit kwamen wel detecteringen van bedreigingen, maar helaas nadat deze verwijderd waren en mijn computer opnieuw was opgestart had ik nog steeds het zelfde probleem. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!!
Addition.txt
FRST.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hallo,

Ik ben geen politie agent maar waarschuw je er wel voor:
Ik  zie dat je een tool gebruikt om je Office legaal te laten lijken (ben je hiervan bewust).
Het is aangeraden om dit niet te gebruiken omdat je een open verbinding heb naar buiten waardoor je kwetsbaar bent voor aanvallen
van buiten. Tegenwoordig heb je al voor een betaalbare prijs een Office. Office betaalbaar (hij is nog even in de aanbieding).
Het zelfde geldt voor C:\Users\Gebruiker\Downloads\Adobe_InDesign_CS6_Crack_2016_Setup.exe, met Cracks is het ook vragen naar problemen.
Doe je bank zaken met deze pc?


Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:
  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Java 8 Update 60
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

Stap 2.
Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is. Handleiding.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”