Plaats reactie
1
Ik ben nieuw op dit forum en hoop op een oplossing voor mijn probleem.
Ik heb windows 10 op mijn computer en de laatste tijd heb ik een vervelend probleem. Als ik de verkenner of een zoekmachine open dan verschijnen er ontelbare tabbladen en de computer loopt vast. Ik kom er dan alleen weer uit met taakbeheer.
Ik heb het geheugen gecontroleerd en ik krijg daarover geen foutmeldingen. Ik heb de probleemoplosser geprobeerd ook niets. Ik heb windows 10 opnieuw geinstalleerd ook niets.
Kortom ik weet het niet meer.
Waar zou het aan kunnen liggen?
2
Hallo,

Ik heb je even verplaatst om je beter te helpen.
Met welke browser is dit?

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
firefox maar ook edge en zelfs de verkenner blijft zich maar herhalen tot de zaak vastloopt. Was een tijdje geleden helemaal niet het geval.
en soms krijg ik de cursor ook niet op firefox of de verkenner op de taakbalk, dan springt wat ik wil hebben gewoon onder de cursor weg naar een andere plaats.

Misschien belangrijk, ik heb sinds kort wel een nieuw ziggo modem gekregen, maar dat lijkt mij zo onwaarschijnlijk.
6
Hallo,

Wanneer is dit probleem begonnen?
Klopt het dat er een CD van CANON in je CDROM speler zit en heb je die geïnstalleerd?
Zo ja haal die er eens uit, en zijn daarna misschien de problemen begonnen?

Het programma WinZip Driver Updater staat niet zo goed aangeschreven verwijder die eens.

Hoe werkt de pc na het verwijderen van WinZip Driver Updater?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
de cd is eruit en winzip is verwijderd, maar dat maakt geen verschil. Trouwens het is al weken terug begonnen en gisteren windows 10 opnieuw geinstalleerd. Daarna stond er verder nog niets op en toch werden de zoekmachine edge en de verkenner ontelbaar vaak opnieuw geopend. Daarna ook firefox.
13
Ik denk dat je de oorzaak hebt gevonden. Ik heb in ieder geval met mijn toetsenbord en muis opnieuw aangesloten en toen ging het wel goed.
Ik begin te vermoeden dat de oplaadbare batterijen wellicht niet goed meer werken want nadat het vanmorgen goed ging is nu de cursor telkens van pijl te veranderen in een rondje met een pijl naar boven en een naar beneden en soms kan ik geen letter meer tikken.
Ik ga iets nieuws kopen want dit moet de oplossing zijn
bedankt voor de hulp.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”