Plaats reactie
16
Kan het zijn dat Norton beveiliging een download blokkeert? Als ik de tool download blokkeert Norton er enkele. Dan zoek ik naar een die wel wordt toegelaten.
Is maar een idee.
17
Hallo,

We gaan het anders doen:

Lees de handleiding eerst door Handleiding. <== Klik hier op!
Voer nu de stappen uit:

Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

Code: Selecteer alles

start
CreateRestorePoint:
BHO-x32: Norton Vulnerability Protection -> {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} -> Geen bestand
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
S3 cpuz134; \??\C:\Users\User\AppData\Local\Temp\cpuz134\cpuz134_x64.sys [X] <==== AANDACHT
S3 LVPr2M64; system32\DRIVERS\LVPr2M64.sys [X]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D287FACF [206]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D3A96964 [184]
Reboot:
EmptyTemp:
end
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

Als het goed is staat er nu een txt bestand op je bureaublad?

Start de Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fixen knop.
Afbeelding Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
18
Begin bijna aan mij zelf te twijfelen. Ik heb de handleiding uitgeprint. Die is gewoon duidelijk.
Druk Windows en R knop in.
Daar zie ik al dat de tekst "Deze taak wordt met administratorbevoegdheden gemaakt"niet staan!
Als ik dan toch op OK druk, krijg ik een leeg blok zonder enige tekst!
Ik zie geen dik gedrukte code staan?
Ik heb eens gekeken bij icoon Computer en dan op eigenschappen. Dan zie ik bij alle items het Administrator teken staan!
Dus je zou verwachten dat ik overal in kan werken.
Kennelijk niet.
19
PCSit schreef:Begin bijna aan mij zelf te twijfelen. Ik heb de handleiding uitgeprint. Die is gewoon duidelijk.
Druk Windows en R knop in.
Daar zie ik al dat de tekst "Deze taak wordt met administratorbevoegdheden gemaakt"niet staan!
Als ik dan toch op OK druk, krijg ik een leeg blok zonder enige tekst!
Ik zie geen dik gedrukte code staan?
Ik heb eens gekeken bij icoon Computer en dan op eigenschappen. Dan zie ik bij alle items het Administrator teken staan!
Dus je zou verwachten dat ik overal in kan werken.
Kennelijk niet.
De stappen staan pressies in de handleiding:
Druk Windows en R knop in:
Afbeelding Daar moet je Notepad invullen.

De code is die je in het kladblok moet plaatsen is:


start
CreateRestorePoint:
BHO-x32: Norton Vulnerability Protection -> {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} -> Geen bestand
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
S3 cpuz134; \??\C:\Users\User\AppData\Local\Temp\cpuz134\cpuz134_x64.sys [X] <==== AANDACHT
S3 LVPr2M64; system32\DRIVERS\LVPr2M64.sys [X]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D287FACF [206]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D3A96964 [184]
Reboot:
EmptyTemp:
end


Zie voor de rest: https://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=198568
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
Ben benieuwd. Ik lees het straks wel.
Bedankt voor al je moeite.
Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 17.01.2018
Gestart door User (17-01-2018 11:27:19) Run:1
Gestart vanaf C:\Users\User\Desktop
Geladen Profielen: User (Beschikbare Profielen: User)
Boot Modus: Normal
==============================================

fixlist inhoud:
*****************
start
CreateRestorePoint:
BHO-x32: Norton Vulnerability Protection -> {6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C} -> Geen bestand
FF Plugin: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
FF Plugin-x32: @microsoft.com/GENUINE -> disabled [Geen bestand]
S3 cpuz134; \??\C:\Users\User\AppData\Local\Temp\cpuz134\cpuz134_x64.sys [X] <==== AANDACHT
S3 LVPr2M64; system32\DRIVERS\LVPr2M64.sys [X]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D287FACF [206]
AlternateDataStreams: C:\ProgramData\TEMP:D3A96964 [184]
Reboot:
EmptyTemp:
end
*****************

Herstelpunt is succesvol gemaakt.
"HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\Software\Wow6432Node\Classes\CLSID\{6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C}" => is succesvol verwijderd
"HKLM\Software\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => is succesvol verwijderd
"HKLM\Software\Wow6432Node\MozillaPlugins\@microsoft.com/GENUINE" => is succesvol verwijderd
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\cpuz134" => is succesvol verwijderd
cpuz134 => dienst is succesvol verwijderd
"HKLM\System\CurrentControlSet\Services\LVPr2M64" => is succesvol verwijderd
LVPr2M64 => dienst is succesvol verwijderd
C:\ProgramData\TEMP => ":D287FACF" ADS is succesvol verwijderd
C:\ProgramData\TEMP => ":D3A96964" ADS is succesvol verwijderd

=========== EmptyTemp: ==========

BITS transfer queue => 8388608 B
DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 6238339 B
Java, Flash, Steam htmlcache => 1269 B
Windows/system/drivers => 61320 B
Edge => 0 B
Chrome => 0 B
Firefox => 47916450 B
Opera => 0 B

Temp, IE cache, history, cookies, recent:
Users => 0 B
Default => 0 B
Public => 0 B
ProgramData => 0 B
systemprofile => 33058 B
systemprofile32 => 33186 B
LocalService => 33125 B
NetworkService => 33125 B
User => 5863052 B

RecycleBin => 2427935 B
EmptyTemp: => 67.7 MB tijdelijke gegevens verwijderd.

================================


Het systeem moest herstart worden.

==== Eind van Fixlog 11:30:09 ====
22
Ik merk wel verschil gaat sneller. Ik zal het verder uit proberen en dan laat ik snel iets weten.
Alvast hartstikke bedankt voor alle moeite.
24
:dank:       Heb het nu een paar dagen kunnen proberen. Het gaat allemaal prima en snel.
                 Hartstikke bedankt voor alle moeite en geduld met de nodige uitleg.
                 Maar het is gelukt!
                Mocht er zich iets voordoen, dan meld ik mij wel.

Heel hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groeten.  :goed:

                 
               
26
Bedankt en tot ziens........pc's hebben wel vaker iets. Vindt het wel leuk om te doen en ik leer iedere keer wat bij.
Bedankt.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”