Plaats reactie
32
RodyH93 schreef:Hoi, vandaag was het probleem er toch weer ineens. Dus denk dat het probleem nog niet verholpen is.
Zet alles maar weer terug zo het stond,
Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
36
RodyH93 schreef:Het is een acer aspire v3.
Achter v3 hoort nog een nummer te staan, kijk even hier welke driver er word aangeboden: https://www.acer.com/ac/nl/NL/content/drivers
Dit is de grafic-card en driver nr kijk eens of dit de nieuwste is:
Intel HD Graphics 4000
Driver version:
10.18.10.4358
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
De Intel HD Graphics 4000 zit hierop. De volledige naam van het type is trouwens Acer Aspire v3-771. Alleen die driver version weet ik niet waar ik dat kan vinden, zie dat ook niet op die acer site staan.
38
RodyH93 schreef:De Intel HD Graphics 4000 zit hierop. De volledige naam van het type is trouwens Acer Aspire v3-771. Alleen die driver version weet ik niet waar ik dat kan vinden, zie dat ook niet op die acer site staan.
Is deze laptop met Windows 10 geleverd?
Ik zie dat hij tot Windows 8 aangeeft en je daarvoor de nieuwste drivers bezit.
Stel anders je vraag eens in dit forum gedeelte: viewforum.php?f=358
Zet er een link naar hierbij zodat ze kunnen zien wat we allemaal al hebben gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Nee hij is geleverd met windows 8, maar je kon gratis upgraden toen 10 uit was, vandaar. Ja zal het even op dat forumdeel gooien.
42
Hoi,
Ik heb al een aantal dagen geleden een bericht geplaatst bij het kopje multimedia. Maar er reageert daar niemand.

Mvg. Rody
43
RodyH93 schreef:Hoi,
Ik heb al een aantal dagen geleden een bericht geplaatst bij het kopje multimedia. Maar er reageert daar niemand.

Mvg. Rody
Het blijven vrijwilligers die helpen en er moet er net één zijn die voor jou een oplossing weten :-[
En als je een DVD/CD afspeelt gaat dat wel?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
44
Ja dat is waar inderdaad. Dat zal ik eens proberen als het probleem er weer is. Denk van wel eigenlijk omdat windows media player en vlc het dan ook niet doen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”